Saturday, May 21, 2011

Bila malas menguasai diri, maka...

Ye, bila penyakit malas ni dah mula menguasai diri aku ni, maka akan berlaku sesuatu perkara yang akan lakukan.. Hah macam mana, gerun tak bila korang baca ayat tu.. Mesti korang rasa macam nak pergi makan nasik kan sekarang ni..hehehe

Okay, aku tau benda tu tak lawak, malah aku juga tau yang ayat tu bukan ayat untuk iklan krim temulawak.. Tapi apa yang aku nak nyatakan dekat entry ni, aku sekarang ni tengah dalam mode malas.. Bukan dalam mode senyap mahupun mode umum..

Apa korang ingat telefon je ada jenis2 mode ni, aku pun ada gak mode2nya.. Tapi mode aku ni jenis yang tukar sendiri, aku sendiri tak dapat control mode2 dalam diri aku ni.. Ah, sudah lah dengan apa yang aku mengarutkan ni, aku ni hanya membuang masa korang je kan..

Tapi memang itu pun niat aku ni, hahaha.. Jahat betul aku ni kan, hope korang tak kisah lah dengan kejahatan yang ada dalam diri aku ni ye..^^. Err, okaylah aku nak habiskan ayat dekat dalam entry ni.. Hah, itu lah sesuatu yang akan aku lakukan bila malas menguasai diri aku ni..

3 comments:

cucu umie said...

jgn malas2 bro..rajin3xkan lh diri anda untuk beribat kepadanya..kuikui

fathiahRAIHANA said...

eleh mlas2 pom dapat satu entry 4 prggan kot . haha .

Amoi said...

biasalah tu. pernah malas sampai sebulan

haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...