Monday, May 02, 2011

Waktu sesuai mendapatkan idea..

Salam buat para pembaca semua, petang ni sebelum aku nak pergi kelas aku nak update lah satu entry.. Manalah tau kalau malam nanti letih sangat ke, takdelah entry pagi tadi je yang korang baca.. Tapi tengok mood jugalah kalau ada benda yang aku nak share kan nanti aku update lagi..hehe

Kali ni aku nak share sikit dekat korang semua waktu bilakah yang sesuai untuk aku mendapatkan idea2 bernas.. Err, ini cuma waktu yang sesuai dengan aku jelah, tapi kalau korang sendiri nak try apa salah nya.. Korang nak tau tak..?? Kalau tak nak pun aku tetap nak bagitau juga..hehe

* Waktu pagi ketika fajar menyinsing (subuh lah tu)..
= Wah, first time aku guna kan ayat tu tau.. Tapi memang benar lah, waktu2 pagi ni lah ayat2 untuk aku gunakan kelentong para pembaca aku tu datang..hehe

* Mood yang tenang dan damai..
= Macam orang biasa juga, time mood yang best tu barulah ada idea yang mencurah2..

* Atas motor..
= Kalau korang nak tau, idea2 aku selalu datang time aku bawak motor nak pergi kelas.. Tapi idea2 tu semua mesti akan hilang bila aku berhentikan motor tu..hhuhu,, sabor jelah...

* Tengah malam..
= Time ni sebenarnya agak jarang untuk idea2 aku datang, tapi kalau bernasib baik idea tu datang lah dengan rela hati nya..

Okay, aku rasa cuma itu jelah benda yang aku nak share kan dekat sini.. Kalau korang pulak macam mana, mesti ada juga time2 yang idea korang tu datang melimpah ruahkan..??

P/s : Menulis sepantas kilat sebab dah lambat nak perg kelas..hehehe

3 comments:

Unknown said...

idea2 tu akan datang bila Tia baca entri di blog orang . tak selalu tapi bolehlahhhh . hehe ..

amii afandi said...

saya biasanya akan menulis entri pada waktu petang:)

baru ada mood. heheh.

amal said...

tulis terus bila masa ada idea.xboleh tgguh..hehe.even kena tulis kat hp dulu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...