Tuesday, May 31, 2011

Pagi2 lagi dah bikin hal..

Adeh, apahal lah dengan pagi aku ni.. Pada permulaan hari ni pulak aku mengalami masalah yang agak besar.. Owh ye, lupa pulak aku nak ucapkan salam dekat korang semua.. Yelah, pada first entry aku mestilah dimulai dengan salam.. Kalau entry aku tu takde salam, mungkin itu entry kedua atau ketiga..

Berbalik kepada hal yang telah dibikin pada pagi ini.. Mesti korang semua tertanya2 walaupun yang sebenarnya hanya aku sahaja yang buat2 tanya.. Mengapakah dengan pagi aku hari ni, adakah aku telah lupa untuk memberus gigi, atau aku terlupa yang hari ini ada kelas..??

Yang sebenarnya pagi tadi aku telah terlupa sesuatu yang boleh lah dikatakan penting.. Aku terlupa untuk membawa dompet aku masa aku pergi ke kelas tadi.. Jadi, sekarang ini aku dalam keadaan lapar sebab pagi tadi pun aku tak sempat nak sarapan..

kalau dekat rumah, aku boleh lah tidur macam ni..
So, apa yang boleh aku buat ialah melepak di lab fakulti aku sambil menunggu kelas aku yang pukul 12 nanti.. Namun perkara ini tidak lah serius sangat, aku adalah seorang yang tahan lapar.. Jadi memang tak jadi hal lah kalau setakat tak makan dari malam sampai petang esoknya..

Ini pun sebab tengah takde idea dan boring menghadap komputer dengan internetnya yang slow macam.. Eh, tak boleh cerita dekat sini macam mana slownya internet sini.. Nanti kalau ada abang2 yang jaga lab ni tau, habis aku tak boleh masuk dalam lab ni lagi...

Dah lah, aku nak pergi lepak dekat surau pulak.. Kalau rasa mengantuk, boleh lah tidur dekat situ sekejap walaupun pernah tertidur dekat situ selama 2 jam..hehe. Siapa yang biasa tidur dekat surau or masjid dalam kampus korang tu, kita memang lah mempunyai persamaan..^^

3 comments:

Cik Cammy Lia said...

hahaha pengunjung setia surau la ni yer.

~Nur Zulaiha~ said...

pinjam la duit kwn kjap klu lapar...
sian agat~~ haha~~

Opah Kentang said...

kalau kat fakulti.surau paling seronok dikunjungi..untuk mengisi masa lapang!!

tidurr...huk huk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...