Monday, May 16, 2011

Nak heboh kan sesuatu ni..hehehe

Hehehe...

Hahaha...

Eh, apahal ni mula2 lagi dah mula gelak2 ni..?? Gila ke apa tuan punya blog ni..?? Sekiranya ada diantara korang yang terfikirkan benda yang macam tu.. Korang tak payah lah nak merajinkan diri korang untuk menghebohkan perkara ni dekat orang lain pulak ye..

Korang juga tak payah nak buat2 rajin untuk telefon pegawai perubatan untuk memberitahu apa yang korang tengah fikirkan tu.. Agak2 apa benda lah yang aku nak hebohkan tu ye..?? Cuba teka, siapa yang dapat teka dengan betul aku akan tunaikan 3 permintaan korang..

Perghh, dah macam jin lampu kalimantang pulak boleh tunai2kan permintaan ni.. Argghh, apa benda yang aku cuba nak sampaikan ni.. Tiba2 pulak hilang idea aku untuk menulis ayat pujangga pada malam ini.. Biar aku teruskan kepada niat entry ini diwujudkan ye..

Sebenarnya aku nak bagitau yang ini adalah entry yang ke 3000.. Ish2, dah 300 dah entry aku ni dalam masa 4 bulan 10 hari.. Tapi bilangan entry aku ni memang dah kalah dengan bilangan entry seorang blogger ni.. Dia punya blog setahu aku baru je 3 bulan, tapi dah mengalahkan aku punya blog..

Tak kira lah dari aspek apa pun, entry, follower, traffik dan komen.. Kalau nak dibandingkan dengan aku memang dah jauh tertinggal lah ni..huhuu. Untuk mengetahui dengan lebih lanjut lagi, korang singgah lah ke blog dia ni.. >> Blogger ni

Itu jelah benda yang aku nak hebohkan pada entry ni, aku dah tak tau nak tulis apa lagi ni.. Tiba2 je otak aku ni blank secara mendadak.. Err, kalau aku nak paksa korang untuk singgah blog tu boleh tak.. Ala, bukan selalu pun aku paksa2 korang ni..hehehe

4 comments:

aNiss :):) said...

woww... dah 4 bulan yer dlm dunia blog... masih baru lagi... tapi aniss lg baru... dlm 2 bulan lebih =)

farah wahedda said...

laa tu je ke yg nk bgi tau...ekekkeke

Unknown said...

arpizz lg bnyk kot bt entry dripada ayie..kuikui ayie baru jer 203 entry dan dah 7bulan kot rasenyer..haha okaylah itu entry2 arpizz yang pntng bermanfaat untuk dikongsi bersama..hehe

tia @ Ini Kisah Tia said...

arpiiz2 , even kamu kata kamu takda idea nak buat entri tapi sebenarnya kamu dah berjaya buat entri secara sepontan . haha ! Tia sukaa ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...