Thursday, May 12, 2011

Aaarghhh..!! Entry aku hilang...

Sebelum aku memulakan sesi mengamuk ni, aku nak ucapkan salam dekat para pembaca blog ini, tak kiralah yang dah lama baca atau yang baru je first time bukak blog ni.. Okay, dah boleh mulakan sesi mengamuk ke belum ni..?? Err, tunggu jap, aku nak tarik nafas untuk mendapatkan jeritan sepanjang 8 harkat..hehe

Tiba2 tak jadi nak menjerit, antara sebab2 yang mempengaruhi keputusan itu ialah kerana jeritan aku tu takkan didengari oleh korang pun.. Yelah, kalau setakat aku tulis "Aaarghhhhh..!!!" tak semestinya aku tengah jerit betul2.. Tak payah tanya, sebab aku dah tau apa benda yang korang nak tanya ni..

Korang nak tanya aku dah makan ke belum kan..?? Eh,bukan ye..?? Laa, macam mana boleh silap ni, ish3.. Aku bagitau je lah sebab mengapa tajuk diatas tu boleh terjadi.. Pagi tadi aku dapati satu entry aku telah hilang, apakah blog aku telah benar2 kena hack..??

Ish, ni yang malas nak ajar hacking2 ni.. Baru ajar yang sikit punya dah orang buat betul2..huhu. Aku cuba mencari dimanakah entry itu, mungkin dia main nyorok2 dengan aku kot.. Tapi setelah sekian lama aku mencari, aku masih juga tidak menemui dia..

Tiba2 baru aku teringat sesuatu yang menjadi kunci kepada jawapan bagi misteri yang sedang berlaku ini.. Aku teringat yang malam tadi aku plan nak buat satu entry untuk pagi ni.. Kiranya nak buat entry autopost lah, tapi oleh kerana mengantuk sangat, maka entry itu tidak dapat disiapkan..

Macam mana pulak aku boleh ingat entry tu dipublishkan..?? Satu soalan yang aku tambah sendiri untuk korang.. Sebabnya, malam tadi aku telah bermimpi yang aku menyambung balik entry itu dan buatkan ianya menjadi autopost pada pukul 10 pagi nanti..

So, sebab tu lah aku buat cool menggelabah mencari mana perginya entry tu.. Apa lah aku ni, pasal entry dan blog pun boleh bawak masuk dalam mimpi..ish2. Korang pernah tak mengalami perkara yang macam ni..?? Kalau tak pernah korang memang tak best.. Hehehe, gurau jelah..^^

9 comments:

Ferfarfer said...

HAHAHA TERLALU ADDICTED KAT BELOG KOT

shedameor said...

hamboi, sampai macam tu sekali yea :)

Kak Long said...

wohaaa... ini bukan addict dah nii.. ni freak namanya.. smpi mimpi2 tuu.. hehe takde lah gurau je.. hormon la tu agaknya.. :D

amal said...

XPERNAH PULAK MIMIPI PASAL BLOG..HAHA

Aesya Zealous said...

singgah cni.first time kot

cik fara said...

cool gile smpai msuk dlm mmpi segala . huhu ^^

Unknown said...

haha ! Tia memang tak best sebab tak pernah masuk mimpi pun . ngee ~

Adib Syazwan said...

nanti akan ade smle...restore back soon katenye~

Sukahatiadam said...

kekadang idea datang berjela. kit dapat siapkan banyak entry dalam satu malam sahaja.. tapi tak best jika hari2 lain tak ada entry pula.

so, utk memeriahkan dan supaya blog sentiada ada post terbaru..

susun entry supaya di publish pada hari hari berlainan. so automatik blog kita ni kononnya ada ..penulisnya rajin menulis setiap hari... barulah readers tak kecewa , buka blog ada entry baru selalu

k..my 5sen opinion

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...