Friday, March 11, 2011

Siapa Cik Tifa dalam blog ni..??

Salam buat korang yang tengah tengok tv tu, tak pun yang tengah chatting tu..hehe. Hari ni aku tak tau la nak cerita apa. Ko ni asyik tak tau je, kalau macam tu baik ko tak payah update.. Marah Cik Tifa tu kepada aku... Bagi sesiapa yang tak kenal siapa Cik Tifa tu, korang boleh pergi baca dekat entry yang ini..>> entry ini..

Rasa2 nya mesti korang tertanya2 kan siapalah Cik Tifa dalam blog ni.. Kenapa dia boleh ada dekat dalam blog ni.. Dan juga kenapa semua entry dia tentang pengumuman perubahan dalam blog ni kan..?? Okay, dekat entry ni aku akan mendedahkan siapakah Cik Tifa ni sebenarnya.. Owh, nampaknya ramai yang tak sabar2 nak tau ye.. Sabar dulu, korang tarik nafas dalam2 lepas tu keluarkan dekat hidung tau, jangan dekat bahagian bawah tu..hehe

Sebelum tu korang tengok lah dulu gambar Cik Tifa ni..
cantik tak..??
Cik Tifa ni sebenarnya adalah salah satu watak yang saja aku wujudkan dalam blog ni.. Tujuannya ialah supaya dia boleh memberitahu tentang perubahan yang telah berlaku didalam blog ni.. Contohnya macam entry2 yang ini.. >> Entry ini dan yang entry yang ini..

Kalau ada yang kata Cik Tifa ni adalah dari watak Final Fantasy, itu memang betul lah.. Tak sangka korang ni pandai kan..hehehe.. Disebabkan aku ni minat Final Fantasy, maka aku saja la ambik watak Tifa Lockhart ni.. Nanti mungkin aku akan tambah watak lagi dekat dalam blog ni.. Tapi itu cuma dalam perancangan sahaja, masih tak tau lagi kebenarannya..

Okay, cuma itu jelah yang aku nak bagitau.. Nanti kalau ada apa2 perubahan dalam blog ni, aku biarkan Cik Tifa yang tulis..

P/s (play station) : Bila aku buat macam ni, dah macam aku ada split personalities pulak kan..huhu

2 comments:

Kuronofu91 said...

Nanti encik Cloud strife dtg marah rampas awek dia..hahahaha

Arpiiz said...

hahaha, takpe cloud strife dah bagi keizinan..^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...