Saturday, March 12, 2011

Perubahan lagiii...

Salam buat semua yang membaca entry kali ini.. Aku baru je ubah2 template blog ni, tapi korang tengok lah apa yang jadi.. Cantik..?? Smart..?? Itu aku tak boleh nak katakan sebab pada pandangan aku template blog ni seakan2 berterabur.. Aku tau korang pun mesti rasa macam tu juga kan.. Tapi tak mengapa, nanti bila aku ada masa aku ubah lagi template tu..

Ni Cik Tifa ni ada benda yang dia nak bagitau.. Korang mestilah tau kan yang dia akan cakap tentang perubahan yang telah dilakukan terhadap blog ni.. Korang baca jelah apa yang dia tulis tu ye..

" Para pembaca semua, kali ini blog Arpiiz itu Nama ku telah melakukan perubahan sekali lagi.. Ini adalah kerana pihak pengurusan blog ini yang beria2 mahu menukar wajah blog ini.. Sambil itu, terdapat pertambahan dari segi widget untuk kemudahan para pembaca..

Widget yang dimaksudkan ialah widget bloglist.. Terdapat 2 bloglist yang diwujudkan didalam blog ini.. Pertama ialah bloglist Final Fantasy IIV, ini adalah bloglist bagi mereka yang telah meletakkan link blog Arpiiz itu nama ku kedalam blog mereka.. Bagi sesiapa yang telah meletakkan link blog ini kedalam blog mereka tetapi nama mereka tiada didalam bloglist ini, sila beritahu ya..

Bloglist yang ke-2 pula ialah untuk blog2 yang telah dipilih oleh pihak pengurus blog ini.. Bloglist yang diberi nama Final Fantasy Tactics ini ialah blog2 yang berjaya melepasi ujian air kencing kelayakan dan merupakan antara blog2 yang digemari oleh pihak pengurusan..

Tiada ciri2 yang tetap untuk blogger lain menyertai bloglist ini.. Yang penting entry2 didalamnya berjaya menarik perhatian.. Sekiranya anda mahu menyertai bloglist ini juga, silalah tinggalkan link blog anda agar pihak pengurus dapat pergi melihat blog anda itu.. Sekian cuma itu sahaja perubahan yang telah dilakukan.."

Korang dah baca dah apa yang Cik Tifa tu bagitau.. Kalau dah baca baguslah sebab itu tandanya korang baca entry ni..hehehe. Tak lupa juga aku nak ingatkan dekat korang, marilah kita doakan keselamatan umat islam terutama warga Malaysia yang duduk di Jepun tu ye.. Korang tau tak apa yang terjadi dekat Jepun tu, kalau tak tau pergi google ye..^^

5 comments:

Unknown said...

cantik2...hehe..yup nana da tgk da kisah kat Jepun tu..sedihnye..doakan mereka jela..

Arpiiz said...

cantik ke..?? kalau kate cantik tak jadilah nak tukar..hehehe

Cik Sha said...

saya rasala kan, warna tu kena tukar sikit..
pandangan saja..

ada kawan kat jepun tu..
sama2 kita doakan mereka..

Arpiiz said...

scha : owh yeke, warna apa tu..??

amal said...

nampak kemas jugak.yang dulu pun kemas jugak.asalkan nampak kemas je. [banyak nya aku punya kemas :) ]

thanx sebab letak my blog kat list jugak :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...