Friday, March 25, 2011

Kejadian ngeri ketika exam

Salam jumaat semua dekat korang yang ada dekat sana, sana, sana, sana, dan yang ada dekat sana tu..^^. Sepatutnya entry ni aku nak postkan malam nanti, tapi memandangkan malam ni aku ada hal, maka aku post jelah pagi ni.. Cerita ni dah lama dah berlaku, tapi baru hari ni aku nak ceritakan..

Kalau korang nak kata cerita ni dah basi, memang cerita ni dah basi pun, siap ada ulat lagi... Eeee, tapi korang jangan risau, aku dah buang ulat2 tu dan refresh kan balik cerita ni.. Err, korang tak kisah kan kalau nak baca cerita ni... Aku teruskan kepada cerita lah ye..

2 minggu lepas kan aku menghadapi exam yang memang membuatkan segala urat2 saraf aku timbul akibat memikirkan jawapan yang sesuai.. So, bila time idea tak datang, aku mulalah memandang ke duit syiling, ke lantai, jeling2 paper kawan dekat sebelah.. Kebiasaannya dengan cara itu idea akan datang mencurah ke ladang gandum dan poof jadilah..... Err, tersalah taip pulak..

Sedang mata ini melilau2 memandang suasana yang senyap sunyi dalam dewan itu, tiba2..!! Ada sesuatu yang mengerikan telah aku pandang.. Aku tak sanggup nak memandangnya lama2 kerana aku dalam ketakutan yang amat sangat.. Aku terus mengalihkan pandangan ku ke arah kertas soalan yang ada di atas meja aku itu..

Sesekali aku jeling juga kearah benda yang mengerikan itu.. Tapi aku memang tak sanggup nak tengok.. Terlalu seram untuk aku pandang.. Di sebelah aku, ada juga seorang yang terjeling2 kearah benda tu.. Dia tak takut ke pandang benda tu..?? fikir aku.. Mujurlah time tu tiba2 switch idea aku terbuka, maka idea pun datang lah sehingga aku berjaya menjawab beberapa soalan yang mampu aku jawab..

Selepas aku selesai menjawab soalan tu, aku tengok benda tu dah tiada lagi dah.. Korang nak tau ke apa benda tu..?? Okay lah aku bagitau ye, tapi aku bagitau ni pun supaya korang berhati2 terutama perempuan.. Aku ternampak lurah punggung seorang perempuan.. Sesuatu benda yang amat mengerikan bagi aku, tapi kalau bagi orang lain aku tak tau lah..

Aku tak berniat nak mengaibkan sesiapa ye, entry ni dibuat untuk aku mengingatkan kepada korang terutama perempuan.. Lain kali kalau nak pergi mana2 silalah pakai pakaian yang labuh dan tak ketat.. Dan bila korang duduk dekat kerusi, sila rasa belakang badan korang tu dah tertutup semua ke..?? Kalau tak nanti ada benda yang tak patut dilihat orang lain pula..hehehe.. Salam jumaat..^^

P/s (Play station) : Seram tak entry ni..??..hehehe

10 comments:

Nancypoh said...

oppss..banyak benda mcm ni berlaku..masa kuliah lagi lag banyak 'wayang free'..

Unknown said...

aah..tahu takpe...betul kata nancy tu...cuci mata...dgn dosa kecil..kihkih...

aliarosli said...

em,pergi kelas pon ade dose
camne ilmu nak melekat??

em,fikir-fikirkanlah wahai hamba allah sekalian termasuk daku

amal said...

errr...selesanya dia bila aurat nampak.

Arpiiz said...

nancy : kalau dekat kuliah saya tak perasan sangat sebab sibuk sembang dengan member..hehehe

Arpiiz said...

nanasahir : dosa kecil pun kalau banyak kali tengok jadi besar juga..hehe

Arpiiz said...

aliarosli : setuju tu, kalau macam tu pergi belajar sorang2 lah ye..^^

Arpiiz said...

cik ina : err, ayat tu ditujukan kepada siapa tu..hehe

NUR AYNIE said...

seram nyer...sampai berdiri bulu roma..hahah...ewww...harap2 aynie x jd mcm tu...huhu

Arpiiz said...

aynie : haha, baca siang2 pun seram gak ye..^^

saya pun harap macam tu juga..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...