Monday, March 14, 2011

Esok 15 March la...!!!

Salam buat semua blogger2 dan pembaca.. Kepada yang baru nak menjamah nasi tu, aku rasa baik korang makan je nasi tu dulu.. Bila dah makan nasi tu nanti barulah sambung baca entry ni ye.. Laaa... still nak baca juga, suka hati korang lah.. Nanti kalau nasi bersepah dan mak korang marah, korang jangan pula salahkan aku ye..hehehe

Okay, kita kembali ke rahmatullah isi untuk entry ini.. Kenapa dengan 15 March ni.. Aku nak kawin dah ke..?? Ye, korang dijemput untuk hadir ke majlis perkahwinan aku yang aku adakan di istana budaya.. Hahaha, gatal gila aku ni ye.. Belajar pun tak habis lagi, dah ada hati nak kawin.. Lepas tu nak buat masjlis dekat istana budaya pulak tu.. Apa kejadahnya aku ni, kalau nak buat teater boleh lah..^^

Fouziah Gous
Korang ingat lagi tak satu kontroversi yang telah berlaku awal tahun dulu.. Tak ingat..?? Ala, kontroversi dunia yang melibatkan Fouziah Gous dengan aku tu... Alamak, nampaknya ada orang muntah la, maka aku terpaksalah hentikan kegiatan menipu yang melampau ni ye..huhuhu. Taklah, itu cuma satu penipuan yang memang nyata tipunya, kalau ada yang tertipu gak aku tak tau nak kata apa lah ye..

Pada awal tahun 2011, dunia telah digemparkan tentang spekulasi Facebook.. Ya, Facebook yang korang duk selalu hadap 24 jam tu lah.. Aku pun ada gak buat entry tentang ni dulu, kalau korang nak baca korang klik sini ye >> klik sini.. Mesti ramai yang tau kan esok adalah tarikh untuk Facebook tu ditutup.. Tapi apakah kenyataan itu benar.. Kita tunggu jelah esok ye..

Bagi facebook maniac, korang diminta untuk bersedia menerima berita jika benar facebook tu ditutup.. Aku tau ramai yang tak sanggup nak berpisah dengan facebook ni.. Mujurlah aku telah bertemu dengan pengganti facebook ni.. Apa dia..?? Apa lagi kalau bukan blog, bagi readers yang belum ada blog tu, korang boleh la buat blog untuk mengantikan facebook jika benar akan ditutup..

Cuma itu saja entry aku untuk malam ni.. Salam istirehat semua ye..

7 comments:

Unknown said...

SEKARANG NANA BANYAK BUKA BLOG DRPAD FACEBOOK..BLOG LAGI BEST!!!!

risa said...

same ngan akak le...lepak kat blog je lerrr

Anonymous said...

mcm x je. errr. klo ttup knfem rmai yg sedih dan pilu. hehe

puanbee said...

tak kidah pun fb ditutup heee

amal said...

haha.nasib baik bukan seorang pencinta facebook.btw,thanx sebab tolong ingatkan pasal kontroversi tu..haha

Siti Hajar Masri said...

gempak je tu..

cik bahulu oren said...

fb xde
blog kn ada
hehehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...