Monday, March 14, 2011

Sini ada satu persoalan...

Salam buat semua pembaca yang masih setia bersama dengan blog ini.. Eh, ada ke pembaca yang setia dengan blog ni.. Kalau ada sila bagitau, aku nak tengok muka mana yang setia tu..hehe. Bagi sesiapa yang masih lagi belum menjadi pembaca setia aku, sila isi borang yang boleh didapati di kaunter pendaftaran..^^

Seperti biasa, perenggan pertama aku kebiasaannya merepek plus merapu dan bukannya hundred plus tau.. Untuk entry kali ni aku nak tanya korang.. Pertanyaan yang paling susah sekali yang hendak dijawab didalam dunia ni.. Soalan ni hanya orang2 yang tertentu sahaja yang boleh menjawabnya.. Jadi, kalau korang itu ialah orang yang tertentu itu, silalah jawab diruang komen tu ye..

Persoalannya berbunyiii... eh bukan, ditulis sebegini... " Apakah jenis entry yang lemak berkrim digilai ramai pembaca/korang..??".. Okay, persoalan telah dibuka.. Kini masa korang untuk menjawabnya.. Aku bagi aku punya jawapan dulu ye..

Bagi aku sebagai pembaca, aku suka entry yang humor.. Tak kisah lah bermaklumat atau tidak asalkan berjaya membuatkan aku gelak sorang2.. Kalau gelak berdua tu, mungkin ada teman yang tidak diundang..huhuhu. Selain itu, aku juga suka entry yang boleh mempermainkan perasaan dan emosi aku.. Contoh macam entry yang lepas.. Bagi yang tak tau entry lepas aku apa, korang carilah sendiri ye...hehehe

Okay, cuma itu jelah jawapan aku.. sekarang ni aku nak dengar baca korang punya pendapat pula.. Korang boleh bagi korang punya pendapat kan.. Boleh ke tidak ni.. Kalau tak boleh, korang bagi jugalah.. Aku nak paksa ni..(gurau saja)

3 comments:

NUR AYNIE said...

sye la pembaca setia tersebut..kadang bace jer xkomen...hahahah...(busy sgt2 hahah)

soalan tue upenyer...hahah..

jwpn:sudah tentu gara2 blog tersebut dh banyak lemak sebab tu la org suke..eyhhh2 salah...hihii....aynie suker entry yg blh membuatkan hati yg tgh berduka menjadi ceria....hahaha...skema ayat..
sekian terima kasih...
(kang tulis panjg berjela2 tuan blog muntah darah hahahahah)

Arpiiz said...

owh, inilah pembaca setia tu.. terima kasih..^^

Tuan blog tak kisah jwapan panjang mana pun dan mesti takkan muntahnye..hehehe

Unknown said...

nana jugak!!! heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...