Sunday, July 03, 2011

Sorry sebab lama tak update..

Hahaha..

Eh2, ni apahal awal2 lagi dah start gelak..?? Apakah telah berlaku satu peristiwa yang sangat gembira sehinggakan aku menaip sedemikian rupa..?? Kalau korang nak tau, korang kenalah nantikan episod yang akan datang..

Apahal lah dengan aku ni..?? Awal2 lagi dah merepek, hope korang maafkan lah penulis entry ni ye.. Dia pun manusia biasa je, so jangan lah korang membenci dia sehingga ke tahap yang tak terduga..

Okay2, aku akan stopkan gejala mengarut aku ni.. Sebenarnya macam ni, setelah beberapa hari aku tidak dapat nak mengonline kan diri.. Eh2, nanti dulu, korang tak payah nak tanya2 sebab aku memang nak bagitau dekat korang pun..

Macam biasa lah, apa lagi alasan aku kalau bukan masalah internet di rumah aku tu.. Aku pun dah naik malas dah nak melayan masalah ni.. Rasa macam nak beli apa ke nama menatang tu..?? Band Beruk ke or berukband (istilah sebenar ialah broadband)..

Tapi aku tak boleh buat macam tu, sebab nak bayar bill internet ni pun asyik tertunggak.. Kalau ditambah berukaband tu, agak2nya aku nak bayar guna apalah..huhuhu. Takpelah, aku terpaksa lah mengamalkan konsep redha..
penat kenduri tadi pun still tak hilang lagi..T_T

Kesian dekat korang sebab terpaksa menghadap entry2 yang korang dah baca tu.. Kalau aku tau yang internet rumah aku tu akan ada problem.. Sudah pasti aku akan pastikan untuk membuat entry2 autopost..

Lepas tu, ditambah lagi dengan aku pergi ke kenduri sedara aku.. So, memang takde lah masa untuk aku mengupdate entry baru.. Entry pagi tadi pun dapat dipublishkan disebabkan dengan adanya masa dan line internet orang yang teramat sikit tu..huhu


Tapi itu semua cerita kebelakangan ni, hari ini bekalan internet dirumah aku sudah mencukupi.. Jadi tibalah masa untuk aku membalas dendam dengan menabur ayat2 biasa di setiap blog yang mempunyai shoutbox.. Kalau takde tu, aku cuma singgah jela tanpa memberi pemberitahuan..

P/s : Lagi pun dekat tempat aku ni pun bukannya ada line sangat untuk broadband tu..huuhu

6 comments:

Adib Syazwan said...

die nak suruh guna unifi la tu..hehehe

Jenny Pa-un said...

ish2 heheheh sian xpe2 kami memahami

Unknown said...

selamat kembali...huhu

cool sabtuday gathering with bloggers http://eleventx.blogspot.com/2011/07/blogger-sports-carnival-2011-with.html

myhatiku said...

xpe2..blog x semestinye kne update slalu..hehe:)

Ferfarfer said...

PASANG LAH STREAMYX PACIK OIIII

Unknown said...

sy baru update blog arini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...