Wednesday, July 20, 2011

Peraduan teka nama Arpiiz...

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Okay semua, kali ini aku nak buat satu peraduan.. Dalam maksud lain ialah contest lah, takkan itu pun aku nak kena bagitau kot..hehe. Maklumlah, setelah setengah tahun aku berblogging ni, teringin juga aku nak buat contest2 ni selepas melihat korang pun ramai yang buatnya..

Caranya senang sahaja, iaitu korang cuma perlu membuat satu entry yang bertajuk "Nama Arpiiz ialah..". Selepas itu korang tuliskan jawapan korang dekat bahagian entry tu.. Kalau korang malas, korang tulis jelah jawapan, dan kalau rajin korang tulis lah sepanjang mana yang korang nak..hehe

Selepas itu korang hantarkan lah link entry korang tu dekat tempat komen aku.. Nanti aku akan tengok dan baca jawapan2 korang tu.. Selepas itu akan siarkan link 3 orang pemenang dalam entry yang lain.. Macam mana pulak dengan hadiah untuk peraduan ini..??

Okay, aku tau yang korang memang ternanti2kan apakah hadiah yang bakal aku tawarkan.. Hadiah kepada sesiapa yang berjaya memenanginya ialah.. Eh, sabar lah dulu kalau betul2 nak tau pun.. Cara untuk aku mengetahui pemenangnya ialah berdasarkan ke kreativiti ayat2 korang dalam entry tu..

Inilah hadiah yang aku nak tawarkan tu..

Hah, macam mana dengan hadiah yang aku tawarkan tu.. Mesti akan menarik hati dan minat korang semua tu.. Kenapa, korang tak percaya ke dengan apa yang aku bagitau ni..?? Korang jangan risau, kepada sesiapa yang takde lesen pun boleh berpeluang untuk mendapat hadiah itu..

Laa, nampaknya korang still tak percaya lagi ye.. Betullah apa yang aku bagitau ni, kepada sesiapa yang berjaya meneka dengan tepat dan bagi jawapan yang best.. Mereka akan berjaya mendapat gambar kereta Mitsubishi Lancer Evo tu..

Hahaha, okay ini yang paling betul punya.. Aku tak buat contest tu, ianya adalah salah satu rancangan aku untuk menghasilkan entry ini.. Hope takde sesiapa yang hantar link tu sebab contest or peraduan ini tidak akan wujud selagi aku belum nak wujudkannya.hehe

P/s : Kalau ada orang yang hantarkan link tu, itu tandanya orang tu tak baca entry ni sampai habis..

10 comments:

Damn Nations said...

huahahaha gambar je? x mau lah... ingat nak bagi kereta mainan.. boleh main waktu mandi... hehehe

Unknown said...

hahaa ingat betul2 nak bagi hadiah kereta idaman bro ni...sengal

ika said...

huh~ seb bek ika jenis baca entry mesti smpai habis...kalau x dah buat dah entry khas tuk apizz...ye la sapa xnak kereta kan? hehe...

Anonymous said...

trololol...hahah..

Alif Haris said...

hahahha .. evo tu bro ^^
feveret gua :D meleleh air liur aku tgk kete tu hahaha

seb bek aku bace sampai abes hahahhaha

Yoa Ngadenin said...

mmg patut buat kot..tak nampak pon slot about me kat blog ni..nak kenal2 gak sape tuan rumah

tia @ Ini Kisah Tia said...

kahkahkahhh . Tia baca dan Tia tak letak oke . cuak bila contest mudah dapat keta .. perhhh . kalau macam tu , arpiiz ni dah sah2 anak dato' .. huhu :)

http://www.inikisahtia.com/2011/07/perempuan-jangan-terpedaya-dengan-3.html

Unknown said...

potong stim !

mykhalis said...

wahahha.. main2 ko ek

Jenny Pa-un said...

hahahhha kelakar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...