Wednesday, January 12, 2011

Soalan paling mudah..^^

Salam kepada semua bloggers, dekat sini aku ada satu soalan yang aku nak tanya dekat korang ye, korang boleh menjawab dengan menaip ON (jawapan anda) dan hantar ke 39000.. Gurau saja, kalau nak jawab korang boleh la tulis dekat tempat komen yang ada dibawah ni ya..^^



Jika ada pertandingan memancing, siapakah yang akan mendapat ikan ini..?? Senang je kan soalan nya..hehe

2 comments:

NICK IRFAN said...

alah..soalan mcm ni je ko bagi? jawapan dia!! erk.. er... er... aku lupe la biar org lain jwb dulu la...

adan said...

soalan mu ni bah... biar aku jawab.. jawapannya ialah.. erkk.. mana pergi itu jawapan dalam otak ku tadi ar.. hanyut~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...