Sunday, January 09, 2011

Hari minggu..

Bestnya la ble berehat kan..:D
Salam, rupanya hari ni adalah hari minggu ye, aku pun tak perasan. Mungkin minggu ni aku sibuk sedikit walaupun aku tak tau apa yang aku sibukkan. Biasanya hari minggu adalah hari untuk orang berehat jadi sama juga lah dengan aku. So kepada semua, sila lah berehat sepuas-puasnya pada hari minggu ini kerana esok adalah hari untuk mereka yang berkerja..:)

Tadi aku dengar adik aku mengeluh yang esok dah mula untuk bersekolah, biase la budak2 kan. Aku pon sama juga masa time aku sekolah, rase malas je kalo nak pergi sekolah, tapi bila dah abis sekolah mula la rase rindu kat sekolah tu (korang pun mesti rase macam tu kan).

Untuk para blogger pulak, aku rase time hari minggu la yang korang akan mula menjengah blog2 korang, betul tak..?? Selepas 6 hari sibuk dengan kerje masing2, so pada hari ini korang mesti ada banyak cerita yang korang nak ceritakan and luahkan.

Apa2 pun, aku nak ucapkan Happy weekend to all of you..^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...