Monday, January 24, 2011

Lagu anime...

Salam semua, pada hari isnin ni mesti ramai yang sibuk kan.. Tak apa, dah memang semua manusia itu mempunyai tanggunjawab masing2 untuk dilaksanakan, so tak kisah la kalau sibuk sebab menjalankan tugas kan.. Asalkan buat sesuatu kerja itu dengan ikhlas, aku ni pun ada kelas petang ni..

Aku kan ada ceritakan tentang lagu anime yang buat aku seram dalam entry lepas, okay siapa2 yang belum baca lagi boleh lah klik di SINI ya... So hari ini aku nak ceritakan antara lagu2 anime yang aku minat, korang pun mesti ada juga yang minat lagu anime.. Bagi siapa2 yang minat lagu anime, jom kita pergi jalan2 nak, aku gurau saja.. Kalau ada yang minat kiranya aku ni tak adalah kesunyian...

ini anime yang aku tengah minat..
Antara lagu2 yang aku minat adalah...>>

1.Marchen Awaken Romance
*Garnet Crow :
 -Yume Hanabi.
 -Kaze To Rainbow.

 -Kimi no Omoi Egaita Yume Atsumeru Heaven. 
 -Hare Tokei.
 -Koyoi Eden no Katasumi De.

2.Naruto Shippuden
*Hotaru No Hikari:
 -Sha La La
*Ikimono Gakari:
 -Blue bird.
*Motohiro Hata:
 -Tomei Datta Sekai.
*Flow :
 -Sign.

3.Initial D Fourth Stage
*Move :
 -Dogfight.
 -Noizy Tribe.

Aku buat entry ini bukan apa, sebab sekarang ni aku tengah ketagih dengan lagu2 anime ni, tak tau lah kenapa..huhu.. Korang kalau ada minat lagu anime lain, boleh la share2 dekat sini ya...^^

1 comment:

nelly said...

minat betul dengan anime .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...