Thursday, January 27, 2011

Pencuri..!! Pencuri..!!

Salam kepada semua, korang sihat2 ke.. Kalau sakit boleh pergi jumpa doktor ye, tapi kalau sakit hati dengan perangai orang tu aku tak tahu la nak kene jumpa siapa pula.. Siapa dekat sini yang kerjanya nak mencuri je, tak kisah la curi apa, curi  duit ke, motor ke, bini orang ke(ade ke curi bini orang)...

Siapa2 yang mengamalkan tatakerja yang sebegitu lebih baik la korang hentikan sebab kalau tak nanti korang akan ditangkap oleh polis yang special ni... Korang nak tengok ke..??
...
...
...
...
..
..
...




"Eh, tu macam ada orang mencuri.."
Tengok, bergaya tak polis dekat atas tu, tapi abang polis ni pun satu hal lah...... Bikin panas malu je dekat abang2 polis yang lain.. Amaran, sila pastikan yang anda mempunyai plastik atau baldi kecil sebelum anda skrol ke bawah..
......
....
....
....
....
....
....
....
...
....
Preeeeet..... "OI, MENCURI YE.."
"Oh, tak mencuri ke, okay2.."
Bagi sesiapa yang rasa macam nak muntah tu, sila lah gunakan plastik atau baldi tadi.. Kalau tak pun cepat2 lah berlari ke bilik air yang berdekatan dengan anda ye.. Kalau pergi bilik air yang jauh takut belum sampai lagi dah termuntah... Okay aku nak gi muntah dulu..Uweeeeek.....(hehehe)

4 comments:

Encik MamaT said...

tu dia.. pak cik sapa tu.... adoiiii

nuriz said...

dia betui ke dak hehe

MiszFieqa♥ said...

Wah perenggan pertama tuh best. HAHA =D

cool laa gambar tuh. kehkeh~

Exora said...

haha..baik jgn pakai baju..depan tutup blakag buka..waahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...