Wednesday, January 19, 2011

Stress...

Arghhhhh!!!!!! Kenapa ni apiz..?? Aku tension la.... Yela, ko tension sebab apa..?? Adalah sedikit masalah yang aku sedang hadapi... Ala, ko share je dekat blog ko ni, inikan blog ko, tak ada sapa nak marah kalau ko ceritakan apa masalah ko tu..

inilah muka aku bila stress..^^
Tapi kalau aku ceritakan semua problem aku dekat dalam blog ni, nanti aku takut follower aku akan lari, dorang follow blog aku bukan sebab nak baca tentang masalah aku tapi nak baca tentang info2 yang boleh menambahkan pengetahuan dorang.... Tapi kan blog ni memang direka untuk ko ceritakan tentang diri ko tu...? Tapi ada ke follower ko yang nak baca tentang masalah ko ni..??

Tiba2 aku terfikir, apakah aku bina blog ini untuk meluahkan segala isi hati aku ini.. Kalau begitu sudah pasti akan terkeluarlah semua perkara2 mengarut dekat blog ni, sebab kadang2 aku suka berimaginasi..

Adakah aku bina blog ini untuk aku ceritakan tentang kisah kehidupan harian aku...? Sudah tentu la tidak sebab aku tak pernah menulis diari, jadi macam mana aku nak ceritakan kisah hidup seharian aku.. Lagi satu sebab, kehidupan harian aku bukan lah menarik sangat untuk dikongsikan kerana kehidupan aku ni lebih kurang sama saja dengan orang lain..

sedapnya makan rojak buah ni..
Mungkinkah aku bina blog ini dengan tujuan hendak memberi info atau maklumat sahaja, kalau begitu sudah pasti la aku hanya perlu meng'copy paste' saja dari akhbar atau blog lain.. Kenapa..?? Kerana pengetahuan aku ini pun bukanlah luas sangat jika nak dibandingkan dengan blogger2 yang hebat diluar sana..

Akhirnya aku membuat keputusan, biarlah blog aku ni menjadi rojak.. Sama seperti rojak buah, cuma isi kandungan blog ini bukanlah dari buah tapi dari entry aku tentang luahan isi hati aku, kehidupan seharian aku dan maklumat2 yang berguna.. Err... tentang masalah aku diatas tadi sebenarnya cuma intro untuk entry ini sahaja..^^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...