Sunday, January 23, 2011

Kerasukan..

Salam semua, siapa2 dekat sini yang ada masalah tak boleh baca cerita seram, anda dipersilakan untuk membaca entry lain selain yang anda sedang lihat ini.. Ini adalah kerana entry kali ini agak tidak sesuai bagi golongan yang sedemikian... Tapi jika korang tetap berdegil juga....... korang baca jela ya..

Kalau nak di ikutkan tajuk tu, memang macam lain sikit entry untuk kali ni.. Siap ada warning2 lagi ni, tapi tak apa lah, sementara aku rasa nak tulis ni aku tulis jela.. Cerita ni diceritakan oleh adik aku yang katanya dia ada ditempat kejadian..

Ceritanya macam ni, pada pukul 3.00 pagi, aku yang masih tidak mengantuk ni melakukan lah aktiviti aku seperti biasa iaitu melayari internet sambil membaca-baca blog orang.. Tiba2 adik aku keluar dari bilik dan suruh aku berhenti menyanyi.. Aku pelik jugalah sebab aku rasa aku tak ada pulak nak nyanyi pagi2 buta ni, sebab nanti takut family aku ni terjaga.. Biasa la, suara sedap macam aku ni memang ramai yang nak dengar, even orang dah tidur pun boleh bangun sebab nak dengar aku nyanyi(perasan la pulak..).

seram tak...
Okay sambung balik ya.. Dia masuk bilik semula dan meneruskan membaca novel yang dia baru beli siang tadi, aku tak tau la pulak apa tajuknya sebab aku tak ambil kisah pun.. Aku pun meneruskan kembali pembacaan aku di blog siapa ntah masa tu.. Tak lama selepas itu adik aku keluar lagi, dia tanya aku okay ke.. Aku jawab jela yang aku okay, kenapa..?? Aku tanya dia balik.. Lepas tu dia cakap yang aku bercakap dalam dwibahasa yang dia tak faham..

Aku mula rasa pelik, aku rasa aku tak ada la pulak bercakap apa2, aku fikir mungkin adik aku gila silap dengar tapi dia beria-ia katakan yang aku bercakap dalam bahasa yang dia tak faham.. Aku mula rasa tak sedap hati dah, sebab aku dengar kalau orang tu dah mula bercakap bahasa yang orang lain tak faham ni, itu tandanya kena rasukkan..

Aku suruh adik aku masuk bilik dia dulu, kalau dia dengar lagi aku buat macam tu aku suruh dia ketuk kepala aku.. Aku teruskan lagi pembacaan aku, kali ini aku dah start tak fokus.. Aku terfikirkan apa yang adik aku ceritakan tadi, betul ke apa yang dia cakapkan tadi.. Tengah2 aku mengelamun tu, tiba2 adik aku ketuk kepala aku dengan buku novel yang dia baca tu..

Disebabkan terkejut, aku marah la dia kenapa dia ketuk kepala aku.. Dia cakap aku buat macam tadi lagi, aku  baru teringat yang aku ada suruh kalau aku buat macam tadi.. Tapi masalah nya aku tak buat apa2 pun kenapa dia kata aku bercakap dalam bahasa asing or pelik.. Selepas beberapa minit aku berfikir, aku baru sedar kenapa aku jadi macam tu. Sebabnya adalah.....
......
.....
.....
.....
.....
.....
.....
......
.....
.....
.....
.....
....... Aku tengah DENGAR LAGU ANIME, sambil aku dengar tu aku sebut2 ikut rentak lagu tu.. Patutlah dia cakap yang aku bercakap dalam bahasa yang dia tak faham sebab dia memang tak faham bahasa korea(sama je dengan aku).. Sebab aku tak sedar yang aku boleh ternyanyi ni adalah aku tengah pakai headphone time tu, so aku tak dengar la suara aku sendiri..

Bila aku teringatkan balik, aku tergelak sendiri.. Kan aku ada cakap yang kalau kita bercakap dalam bahasa yang orang lain tak faham ni tandanya kita kena rasuk, dalam kes ni aku dah kena rasuk dengan lagu anime la...HAHAHAHA

3 comments:

Anitadahahs said...

hampeh jeee!
ingtkan betul-betul seram tadi.haha.lawak~

NOOR FATIN said...

hahahaa

berderau darah tgk gambar tu =,=

Arpiiz said...

haha, nmpknya cume gambar jela yang seram ye.. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...