Monday, January 17, 2011

Jika aku adalah seorang...

Salam kepada semua yang membaca, Pernah tak korang terfikir jika korang jadi orang lain, apa yang korang akan buat.. Apa!! korang tak faham ke, tak apa kalau tak faham baca la dekat bawah ni ya..

Macam ni lah maksud aku, jika aku adalah seorang....

ehsan Google
Superman

Sudah pasti aku akan terbang kesana-sini dengan memakai spender merah diluar.

Spiderman
Pasti aku akan menyusahkan perkerja dewan bandaraya sebab kena membersihkan sisa sesawang yang telah aku keluarkan.

Batman
Kene pulak beli rumah besar yang ada gua bawah tanah..

IronMan
Aku adalah seorang OKU sebab tak ada jantung yang sempurna.

Dan jika aku adalah seorang.....

Pak Imam
......
......
.......
......
........
........
.......
........
.......
.......
.........

...........Mana boleh bagitau, nanti aku akan dianggap riak dan bongkak pula..hehe^^

5 comments:

aq islam said...

i love superman...

flyz said...

ha..ha..hurrmm kan bagus kalau bgituuu

fariehan ibrahim said...

haha! Pak Imam tu lh yg plg sempurna kot. xD

kiz said...

huhu..jika aku seorang arpiiz...mana leh tahu gak nanti ko tiru..haha

Tuan Penasihat said...

hohohoho
bagus bagi orang terpikir sekejap.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...