Sunday, January 16, 2011

Berita baru...

Salam semua, disini aku nak menghebah kan satu perkara, apa bende yang ko nak hebah kan tu piz.. Aku nak bagitau kat korang yang dalam masa 8 hari, follower aku telah mencapai 100 orang, benda ni takkan terjadi jika korang tak sudi nak menjadi follower aku, so aku ucapkan berbanyak2 terima kasih kepada korang..

Siapakah orang yang ke-100 tu, orangnya adalah abbyamira dengan blognya yang bernama 'Anak Ayah'.. Jadi sebagai penghargaan kepada abbyamira ni, jomlah kita sama2 menaikkan traffik dia dengan mengunjung ke blog dia ni.. Jom terjah ramai2..!!!

Siapa2 yang nak pergi blog dia, korang cuma kena klik kat sini je-> Anak Ayah
inilah dia follower aku yang ke-100..
Korang singgah blog dia tu nanti, jangan lupa tinggal kan jejak korang supaya nanti senang dia nak jejak korang balik...betul tak abbyamira..^^

3 comments:

abbymira said...

betul..betul..betul..hehe

baru 8 days dah ade 100 follower..gut job....btw,thanks ye..

fathiahRAIHANA said...

laju btul follower dy jalan :D bgos2 ..

abbymira said...

hey,i tag u

http://abbymira.blogspot.com/2011/01/contest-blog-paling-cantik-comel-dan.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...