Wednesday, January 12, 2011

Jom Tenangkan Minda..

Salam semua, petang ni tak ada aktiviti ke..?? Kalau ada aktiviti tu buatlah aktiviti yang berfaedah ye supaya nanti tak ada lah rasa masa tu macam dibuang macam tu aje (eh, macam nak berceramah pulak aku ni)..hehe

Okey, petang ni aku nak post kan entry yang santai je yang boleh buat kan minda ni tenang. Jemput lah tengok ye..^^

sapa pulak la yang pecah kan mentol ni..


"Jangan makan aku!!!"

alamak, sape yang buat ni..??
tak tau la ni tentera or gengster..
tolong beri laluan, ada kes disini..

 Kalau korang nak tengok yang lain, korang boleh tengok dekat sini...http://blueblots.com/inspiration/a-showcase-of-funny-and-clever-egg-photography/.

8 comments:

fariehan ibrahim said...

pergh! kreatip jerk. comey sgt. XD

zuhanismohamed said...

wow..comel gila telur2 ni..hehe :)

Selamat datang. said...

warh..cute gila askar2 telur tu..

Pearl Kaz said...

hahaha... kelaka..kelaka.. by the way, askar tu rasenye mcm darth vader je.. eh silap... yg putih dlm star awrs tu.. xtau nama pule... hihi

KUREKURE COMEL said...

comel je...hehehe

Pearl Kaz said...

haaa.. stormtroopers.. hihi

anamizu said...

kool! ^^

latest entry : |SEGMEN AKU & DRAMA KOREA|

Nur Mudrikah said...

haa..suka2..comel je semua ni..hihi
dtg ziarah sini.. papepun hepi blogging okeh;)
dunia blogging memang best! salam kenal;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...