Saturday, January 22, 2011

Jom ziarah follower..

Salam kepada semua, pada hari sabtu ni mesti ada orang yang pergi bekerja dan mesti ada juga orang yang bercuti kan(macam aku ni).. Disebabkan hari ini aku cuti(memang lah cuti kalau dah hari sabtu, apa lah aku ni.), aku nak menumpukan perhatian aku kepada follower2 aku ni...

Pada hari ini aku nak berjalan2 untuk menziarahi blog2 follower aku ni, bukan ziarah pergi rumah dorang tau, aku mana lah tau rumah dorang ni dekat mana.. Ini adalah disebabkan ada follower aku yang aku tak dapat nak follow, so sebagai gantinya aku datang la melawat blog dorang untuk tengok2 keadaan blog dorang, sihat ke tidak blog dorang ni, kalau tak sihat nanti aku tolong upkan traffik korang ye (iye2 je aku ni)...^^

Kalau korang pun rasa rajin nak berjalan2 dekat blog follower aku ni,korang klik la dekat tempat follower aku ni... Ala, korang pilih je sapa2, lepas tu nanti korang bagitau la dekat dorang yang korang dah datang, nanti mesti dorang akan balas balik.. Gerenti punya, kalau dorang tak datang balik nanti aku marah dorang (gurau saja..hehe)
nak berjalan2 dekat blog korang naik basikal ni..^^

3 comments:

nelly said...

lawa gambar tu .
hehe

Arpiiz said...

haha, memang lawa, tapi penat la bw guna basikal ni..:D

Arm_mj said...

haha datg blik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...