Saturday, January 08, 2011

Hari yang gelap a.k.a mendung

Lebih kurang macam ni la mendung kat rumah aku..
Hari ni nampak gelap je, macam nak ujan. Pagi tadi mak aku suruh aku sidai kain, tapi bile aku bawak keluar je kain tu, mula la turun rintik2. Maka aku terpaksa la menyidai baju2 basah tu kat dalam rumah, tapi alangkah geramnye aku bila aku selesai je sidai kat dalam rumah ni, cuace kat luar tu elok je cerahnye. Siap ade matahari tu, sabar je la..huhu

Ada lagi satu kes bile aku cerita tentang ari yang mendung ni. Time tu aku tgh siap2 nak pergi kelas, aku tengok kat luar tu cerah je so aku pn tak de la nak gelabah sangat kan, walau pun mase tu aku dh lambat nak pergi kelas. Aku pun naik la moto aku and bergerak untuk pergi kelas, dalam area 5 minit lepas aku gerak tu, dengan tiba2 je ujan turun dengan lebatnye. Apa lagi, aku pun terpaksa la patah balik sebab seluar baju dah basah dah, nak pakai baju ujan pulak, baju ujan tu tertinggal kat rumah. Maka hari itu aku terpaksalah tak datang kelas.

Okey, itu je yang aku nak tulis kali ni..
(Alamak, ujan la pulak tak dapat aku nak basuh motor..T_T)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...