Tuesday, January 11, 2011

Penghargaan kepada...

Salam semua, pagi ini aku tak tau la kenapa aku tak ade idea plak, masa sebelum bukak laptop ni macam2 bende yang nak tuliskan, tapi bile nak tulis je semua terus hilang (menyedihkan betul la). So, apa lah yang aku nak tuliskan ni, aku cerita la tentang apa yang aku buat bile aku tak ade idea ni.

agaknya macam ni la jejak yang aku tinggalkan tu ye..hehe
Sebagai blogger yang masih baru di dunia blog ni, aku mestilah berjalan blog a.k.a blogwalking, aku akan menziarahi blog2 yang aku jumpe dan tinggalkan la jejak rasul aku dekat shoutbox dorang, dan pada masa itu aku pun berharap la yang bile dorang nampak jejak aku tu dorang akan datang singgah dekat blog aku ni. Setelah penat berjalan di dunia blog ni, aku pon try2 la usha kalau dorang ade reply balek aku punye jejak tu, alangkah gembira nya bila ade orang yang sudi melihat blog aku yang tak seberapa ni (eh, merendah diri pulak aku ni). Tapi bagi sesiapa yang belum membalas jejak aku tu aku andaikan yang dorang mungkin sibuk dan belum sempat lagi. Aku menjadi bertambah gembira bila ada pulak blogger yang sudi mengkomen aku punye penulisan.

So apa yang aku nak sampaikan adalah, bagi sesiapa sudi menjengah ke blog aku terutama yang sudi memfollow aku, aku ucapkan banyak2 terima kasih la (ish, macam skema je ayat ni). Apa2 pun majulah sukan demi negara bloggers malaysia untuk negara..^_^

4 comments:

Adha said...

newbie mesti bnyk idea kan..teruskan berblogging hehe..ohh yee word verification tu disable kan jek..susah org nk komen nnti..pendapat jek hehe..

YQN said...

kunjungan

http://cyberyaqin.blogspot.com/2011/01/update-player-we8-pc-2010-2011.html

fara feroza said...

sy pun orang baru gak...:)...sudi2 la datang yeee

tgsaqura said...

sama2...kt pon sama...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...