Monday, June 06, 2011

Wei, study lah..!!

Salam kepada semua yang sudi membaca entry ini.. Entry ini adalah untuk mengingatkan diri aku je.. So, kalau korang tak nak baca pun tak mengapalah, aku tak paksa2 kali ni.. Owh ye, korang dah baca ke belum entry aku yang malam tadi..?? Kalau belum pergi lah baca sekarang ye..

Kenapa aku suruh korang baca entry itu pulak.. Sebab kalau korang baca, nanti korang tau lah kenapa aku suruh diri aku ni study.. Okay, ini untuk kepada yang dah baca je.. Kalau ada yang belum baca lagi, jangan baca part ini dulu, boleh tak..??
sapa setuju dengan gambar ni..??

Seperti mana yang korang tau, petang ni aku akan menghadapi final exam untuk subjek Entrepreneurship.. Satu subjek tentang perniagaan.. Dah lah subjek tu memerlukan kekuatan untuk membaca nota selama 5 jam tanpa henti.. Jadi untuk menghilangkan tension, aku pun buat lah entry ni..

Err alamak.. Banyak lagi pulak yang aku belum study, so aku kena lah menamatkan entry ni ye.. Nak pergi baca nota ni..huhu. Ni lah akibatnya kalau suka sangat study last2 minit.. Korang jangan ikut cara aku ni tau, tapi aku rasa korang memang tak buat cara2 yang macam tu..

P/s : Psst, sapa yang suka study last2 minit bagitau aku tau, nanti aku tau lah yang aku ada geng..hehehe

3 comments:

tia @ Ini Kisah Tia said...

haha ! perhhh . dulu Tia selalu macam tu lah . hehe ;)

Mawar Berduri said...

okay.. aku rasa kita boleh jadi geng study last minute! hai geng..

filwi said...

saya tak setuju dgn gbr tu.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...