Thursday, June 16, 2011

Terima kasih daun keladi..

Err, malam2 ni apahal nak ucap terima kasih dekat daun keladi pulak.. Apakah yang telah daun keladi itu lakukan kepada aku.. Mungkin dia telah menyelamatkan aku terjatuh dari bangunan yang bertingkat 50 tu.. Tapi kalau itu memang sahlah menipu kan..
Menurut En.Google, ini ialah daun keladi.

Okaylah, tanpa membuang lebih banyak masa lagi.. Lebih baik aku terus terang sahaja kepada korang semua, sebab korang pun mesti nak tau cerita yang sebenarnya kan.. Ala, tak payah lah korang kata yang korang tak nak tau, sebab aku tau yang korang memang nak tau benda yang aku nak bagitau ni..

Ah, aku pun dah mula pening dengan ayat aku ni.. Sebenarnya aku nak ucapkan kepada mereka2 yang sudi meletakkan blog aku ni didalam bloglist mereka.. Siapakah mereka2 yang sungguh baik hati sehingga sudi meletakkan blog aku dalam bloglist dorang tu..??

Kalau nak tau, korang pergi tengok dekat bloglist aku yang bernama Final Fantasy VII.. Didalam bloglist itu ialah blog2 mereka yang telah meletakkan blog aku dalam bloglist mereka.. Mesti korang tertanya2 berapa banyak blog yang tersenarai dalam bloglist aku tu..

Laa, korang tak tanya ke.. Baik korang tanya cepat, kalau tak nanti aku kena pulak mintak no telefon adik2 korang..hehe. Yelah, kalau tak nak tau takpelah, aku bagitau jugaklah ye.. Dalam bloglist tu ada lah 35 blog, ye aku tau memang sikit je kalau nak dibandingkan dengan korang 2 semua..huhu

Tapi kalau ada sapa2 diantara korang yang dah letakkan blog aku dalam bloglist korang tu, tapi nama blog korang takde dalam bloglist aku.. Sila beritahu kepada pegawai perkhidmatan aku iaitu tempat komen aku yang terletak dibawah entry ini ye..hehe

P/s : Sebenarnya malam ni nak letak entry lain, tapi idea untuk entry lain tu pulak tiba2 hilang..huhu

10 comments:

NuSaNa NoSa 91 said...

mmg banggga bila ada yg letak kita dlm bloglist diorg.. ye la, bukn senang org nk letak je blog kita dlm bloglist diorg.. huhuu~ T_T

K said...

hehe, jom join bloglist aku bro XD

macam link exchange jugak :)

syuxer said...

jom bertukar link..biar aku masukkan ko dalam bloglist aku..

faedahnya mungkin aku akan cuba promosi kepada blogger yang bukan pengomen tegar aku tapi blogger yang exchange link ngan aku..

dan faedah lain..aku akan kerap singgah n drop komen bila ada kesempatan..

kalau ko dah masukkan info kat shoutbox ye..:)

tia @ Ini Kisah Tia said...

oh daku terasa :)

amii afandi said...

wow~ ada link blog saya. haha. teruja. thanks arepiiz;)

saya letak link blog awak sebab best. heheh

Arpiiz said...

nusana : betol tu, setuju sangat2..^^

Arpiiz said...

seargent : owh, ada buat bloglist jugak ke..hehe

Arpiiz said...

syuxer : okay, kalau ada nanti aku inform..^^

Arpiiz said...

tia : eh2, tia terasa apa ni..hehe

Arpiiz said...

amii : eh, betol ke blog kita best, terima kasih lah ye..^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...