Sunday, June 05, 2011

Pengumuman kepada korang semua...

Ya, marilah wahai penduduk2 kampung pinang sebatang kera.. Disini terdapat satu pengumuman dari Arpiiz.. Pengumuman yang akan menentukan hidup mati atau mungkin koma terhadap blog beliau ini..

Dah sedia belum untuk membaca pengumuman ini..?? Kalau dah sedia, silalah duduk dan baca dengan teliti.. Sebelum tu sila lah tarik nafas panjang2 sebab takut ada pulak yang tak cukup nafas membaca pengumuman aku ni..

Pada entry ini, aku nak bagitau yang blog ini akan dibubarkan dari blog 2 yang ada di dunia maya ini.. WHAT..!! Biar betul dengan apa yang korang baca ni.. Ye, apa yang korang baca tu memang betul..

Cuma kebenaran terhadap apa yang korang baca tu je yang tak betul.. Err, jangan lah ada yang pengsan bila baca ayat atas tu ye.. Yang sebenarnya aku nak bagitau yang dalam masa2 akan datang ni, aku tak dapat nak berblog secara normal..

Aku cuma dapat berblog secara kurang normal je, yakni aku akan kurang update entry.. Mengapa kah masalah ini berlaku..?? Korang boleh salahkan final exam yang akan aku hadapi hari isnin ini..huhu

Ditambah lagi dengan masalah internet yang aku hadapi sejak kebelakangan ini.. So, memang aku dah berblog secara kurang normal pun.. Tapi bila aku fikir2kan balik, rasa rugi pulak kalau aku tak update entry..

Dah lah BE aku tengah berjalan2 didalam blog aku ni.. Rugilah kalau aku biarkan blog ini sepi tanpa penghuni.. Jadi aku ambil keputusan untuk membatalkan pengumuman aku tadi dan meneruskan membuat entry macam biasa..

P/s : Internet buat hal time aku nak exam pulak, macam dia tau2 je..huhu

4 comments:

farah wahedda said...

Gud luck ok ^^

Jenny Pa-un said...

gud luck exam heheh ^^

Anonymous said...

tumpukan kat exam tue....ish.....hee~~

all da best k... :)

tia @ Ini Kisah Tia said...

adess , boleh lak dia batalkan pengumuman tuh .. puk kang . haha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...