Wednesday, June 22, 2011

Okay, sekarang ni aku memang tension..

Ye, betul lah apa yang korang baca tu. Sekarang ni aku memang dah mula tension.. Manakan tidaknya, cubalah korang bayangkan masa kita perlukan dia tak datang.. Tapi bila kita tak hiraukan, time itu jugalah dia sudi singgah mengetuk pintu kepala otak ini..

Hah, mesti korang dah tau kan apakah benda yang aku tengah tension kan ni.. Jika korang ada fikirkan yang aku tengah tension dengan idea2 ini.. Sebenarnya korang memang pandai, tapi bukan itulah benda yang aku nak storikan dalam entry ini..

Habis tu, dengan apakah yang aku tengah tension kan ni..?? Apakah aku tengah tension dengan Arnold susahnakeja (schwarzengger) sebab dia berhutang dengan aku sebanyak 2 dollar..?? Err, aku rasa itu bukan lah sebabnya sebab benda itu pun tak berlaku..

Jadi apakah sebabnya aku mula tension ni..?? Okay aku ceritakan perkara yang terjadi.. Dari petang tadi aku cuba mendownload satu software.. Tapi entah kenapa setiap kali dah nak habis download, dengan secara tiba2 sahaja connection download tu failed atau pun terputus..

Kalau setakat pertama kali tu mungkin aku tak kisah sangat, tapi kali ni dah masuk kali ke 4 dah ni.. Di tambah lagi dengan masa nak tunggu tu menggunakan masa selama 2 jam untuk dowload software tu.. Kalau masa awal2 dia dah mula buat perangai pun aku boleh jugak lah terima..huhu

So, kalau kali ni pun perkara itu tetap terjadi, aku rasa aku nak pergi buat lompatan dari tingkat 50 lah.. Kalau terselamat aku nak pergi terjun dari tingkat 100 pulak.. Err, aku rasa macam ada penipuan pulak disitu.. So, aku terpaksa lah menamatkan entry ini dengan segera..

P/s : Adeh, entry ni tak boleh nak letak gambar lah..huhu

6 comments:

alltimechah said...

ngahaha. engat kan tension sebab awek ke ape . pasal download xboleh je nak terjun bangunan? KB MALL sudah :D

Jenny Pa-un said...

hohooh sam alah kita huhu memng bengang habis lah kalau sikit je lagi nak habis tibe2 interrupted lak hohoho

Unknown said...

haha..kalu aku pon tension doe kalu macam tuh jadinye..haha..sabar bnyak2..cube lagi :D

nurulain1011 said...

fighting! jangan terjun dulu, sebelum terjun, suruh org lain sambong pulak..hheehe..bia org tu pulak terjun nanti.

tia @ Ini Kisah Tia said...

software ke bendanya ? hahaa ..

cikida said...

heehe,,,sabo2 jgn lompat dulu...nk bwk camera ni..amek gmbo detik2 2..=p
sbb msti terselamat punye kn..haa..
xdelah gurau je..jgn pk smpi cm 2 sekali k..tabah lah !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...