Thursday, June 02, 2011

Letih dan letih kuasa 3 ratus..

Adeh2, petang ni aku terpaksa nak mengeluh dalam blog ni.. Hope korang tak kisah lah ye walaupun korang memang tak kisah pun.. Tapi betul ke korang tak kisah ni..?? Kalau korang rasa yang korang kisah, korang bagitau ye..

Err, banyak sangat pulak perkataan kisah dekat perenggan atas tu ye.. Apa2 jelah ye, aku cuma nak bagitau yang hari ini aku sangat penat, dah lah semalam pun penat juga.. Jadi bila penat semalam campur dengan penat hari ini tolak pulak dengan penat esok..
Eh2, ni apahal ada operasi tambah tolak dalam entry ni..?? Ini bukan entry nak ajar matematik tau.. Ini entry luahan kepala aku je, sampai nak menaip ni pun jari dah rasa tak larat sangat dah ni.. Tak tau lah malam ni aku akan sempat nak buat blogwalk atau tak..huhu

Jadi cuma itu jelah yang aku nak bagitau..?? Apa, korang nak aku taip lagi panjang ke..?? Laa, kan aku dah kata yang aku tengah penat sekarang ni, so aku tak dapat lah nak memenuhi permintaan pasaran korang tu.. Perasan je aku ni ada orang yang suruh aku taip panjang2..

Takpe lah, dekat blog ni biarlah aku yang perasan.. Kalau dekat blog korang aku nak perasan, apa kejadahnya pulak kan.. Ish, tadi kata penat tapi still juga meneruskan menaip ni.. Okaylah, thanks sebab sudi menyinggah, membaca dan menonton entry aku yang ini ye..^^

1 comment:

Jenny Pa-un said...

KSIAN heheh pergi lah berehat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...