Monday, June 20, 2011

Komen yang biasa kita jumpa..

Salam kepada semua2 readers pada pagi ini.. Adeh, mata aku tak boleh nak bukak ni sebab time aku tulis ni pukul 4.30 pagi.. Biasalah, demi blog tercinta, ketika tidur itu idea datang, ketika itu jugalah aku bangun dari tidur semata2 nak tulis idea yang singgah sebentar..

Okay, itu tipulah ye sebab takde maknanya aku nak bangun balik semata2 nak tulis entry.. Macam semalam aku cakap kan lah, aku ialah Batman, so tak yah heran lah bila aku tak dapat tidur malam ni..huhu. Dah lah tu, benda tu takde kaitan pun dengan apa yang aku nak tulis sebentar nanti..

Aku tau ramai antara korang ni suka mengkomen entry2 orang kan.. Err, kalau yang meng'kondem'kan (menjatuhkan) tu aku tak nak campur lah ye.. Korang ada tak baca komen2 yang terdapat dalam entry tu..?? Kalau korang baca, mesti korang akan perasankan benda2 ni..

Entry sedih :
"Sabar lah", "Banyak2 kan bersabar", dan sabar yang lainlah..hehe

Entry seram :
"Eeii, seramnya", "Cerita ni betul ke..?"

Entry berinfo :
"Nice info", "Thanks for sharing"

Err, setakat itu jelah jenis2 entry yang aku ingat.. Apakah pula ayat2 dibawah tu..?? Kalau korang perasan, di entry2 yang jenis diatas, mesti akan ada komen yang macam tu..Kiranya itu adalah komen wajib yang mesti ada dalam entry tu..

Tapi yelah, takkan entry sedih tu nak bagi komen ketawa pulak kan.. So, ini just nak share kan hasil penemuan aku je.. Takde apa yang penting sangat pun, tapi kalau korang rajin cubalah korang check balik entry2 korang yang macam tu, ada tak komen2 seperti aku nyatakan..hehe

5 comments:

Cik Tie Berbicare said...

HAHAHA . betol ade LOL

Anonymous said...

yup selalunye kalau entri berinfo tulah..letak komen "Thanks 4 sharing..huhu

Jenny Pa-un said...

ya ada kebenarannya hehhe... komen2 hehee...komen panjang berjela2 semangat nak bace kan hehe???

ain revival said...

"Nice info", "Thanks for sharing"

hahahaha...

mmg ada..myb bila nak komen tbe2 idea lari kot~

tia @ Ini Kisah Tia said...

thanks for sharing . haha ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...