Friday, June 10, 2011

Iringi lah aku dengan doa mu...

Salam buat para pembaca atau pun readers atau pun mereka2 yang baca ayat ni dekat bahagian dashboard tu.. Wah2, tajuk tu macam ada cerita yang aku nak kongsikan je..?? Agak2 korang tertanya2 tak bila baca tajuk yang dah macam tajuk novel cinta tu..??

Kalau tak tertanya2, tak mengapalah.. Biarlah aku sendirian meluahkan perasaan hati yang sedang gundah gelana.. Perghh, ni apahal pagi2 lagi aku dah buat ayat2 yang macam ni..?? Apakah aku sudah terkena penyakit angau lagi..??

Dah2, abaikan segala persoalan yang sengaja aku timbulkan demi memenuhkan ruangan entry ini.. Sebenarnya ketika korang membaca entry ini.. Aku sedang berjuang untuk menentukan nasib antara hidup dan masa depan ku..

Ketika ini aku sedang berhadapan dengan musuh aku tanpa perasaan gentar dan takut.. Aku terpaksa membuang perasaan itu kerana jika perasaan itu berjaya menguasai diri aku ini, sudah pasti aku akan tewas di tangannya..

Kini hanya satu pinta ku dari korang semua, silalah doakan untuk diri ku ini agar aku beroleh kejayaan terhadap diri ku.. Agar kemenangan ini membolehkan ibu dan bapa ku tersenyum girang ketika melihat anaknya pulang dari perjuangan..

Okay, balik ke dunia yang sebenarnya.. Sebenarnya masa korang membaca entry ini, aku tengah berhadapan dengan final exam aku, subjek Mandarin.. So, aku harap korang boleh lah doakan aku agar aku mudah menjawab kertas exam tu dan berjaya mendapatkan result yang cemerlang..huhu

10 comments:

kokser kokdam said...

exam ko?

bittaufiq wannajah..

gudlak kamu

Unknown said...

good luck yer..all the best..huhu

Hanis Atikah said...

ok.. good luck!!!!!! wat yg terbek ok!!! dont give up!!!111

Sharifah Aniza Ali said...

gudluck k..

Arpiiz said...

kokser : thanks ya..^^

Arpiiz said...

cucu umie : hehe, thanks lah jugak..

Arpiiz said...

hanis : memang nak buat yang terbaik lah ni..hehe

Arpiiz said...

cpahniza : thanks a lot..^^

Akunyer said...

macammana exam awak? harap sukses :)


Dah mula nak sakit-sakit

Tak payahla renggang-renggang..rapat-rapat la syok

Arpiiz said...

ticer wann : boleh lah jawab, hope suksess juga ni..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...