Monday, June 13, 2011

Korang bacalah ye..^^

Salam buat semua readers yang sedang menghadap entry ini.. Siapa dekat sini yang tak pergi sekolah sebab lambat bangun.. Sila bagitau nama cikgu korang supaya aku boleh bagitau dekat dorang pulak..hehe. Aku rasa kalau ada yang ponteng pun mungkin budak2 darjah 1 kot sebab dorang dah biasa duduk rumah..

Tapi kalau ada budak2 U yang poteng kelas, itu aku tak boleh lah nak cakap apa2, sebab dorang pun dah besar panjang.. Okay2 daripada aku terus membebel tentang budak2 yang ponteng sekolah, aku ada benda yang nak bagitau dekat korang sebenarnya..


Seperti yang korang tengok dekat gambar tu, sebenarnya aku tak sangka pun yang bulan lepas aku telah membuat entry sebanyak itu.. Sebab aku rasa bulan lepas banyak juga hari yang aku tak update blog.. Dengan masalah internetnya, and sibuk dengan beberapa hal peribadi lagi..

Jadi rasa macam tak percaya pulak bila tengok jumlah entry untuk bulan tu.. Ye2 aku tau yang korang nak tanyak kenapa aku lambat buat entry ini kan..?? Laa, tak tanya rupanya.. Takpelah, biarlah aku bagitau dekat korang untuk suka2..hehe

Sebenarnya aku dah lama nak buat entry tentang hal ni.. Tapi entah kenapa aku still tak dapat masa dan idea untuk tulis tentang hal ni.. So, korang boleh tak terima dengan alasan aku yang ini..?? Ala, korang terima jelah, korang pun bukannya nak tau sangat kan..

Tapi, aku still tak puas hati sebab aku percaya, entry dalam bulan tu banyak yang jenis entah apa2.. Tak memberi manfaat kepada agama bangsa dan negara yang tercinta ini, chewaah..hehe. Maksud aku banyak entry yang jenis merepek je lah..

P/s : Lepas ni target sebulan 100 entry, agak2 boleh tak..hehe

8 comments:

Jenny Pa-un said...

nothing is impossible hehehe...

tiada yg mustahil kalau entri sebanyak tu hehehe.... yer selamat mengupdate entri sebanyak 100 ya dalam masa sebulan hehehe

fareiyka said...

eiyka tak ponteng tapi, cuti tambahan. . nama cikgu lak Lai Yee Lui. . jgan lupe bagitaw taw. . :p
:: xsabar nak tunggu 100 update. .

alltimechah said...

waw ! rajen nau menaip. baru syok boleh baca banyak cerita kan :D

farah wahedda said...

peerhhhh boleh ke nk buat entry smpai 100 hhuhu...harap berjaya laa ye chayok2

Arpiiz said...

alyajane : hehe, thanks ya..^^

Arpiiz said...

fareika : dah bagitau dah tadi..hehe

Arpiiz said...

hanisahhamid : nak taip banyak2 tu yang rasa sakit sikit..hehe

Arpiiz said...

farah : hehe, itu pun kalau bolehlah..^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...