Wednesday, April 06, 2011

Minta bantuan boleh..T_T

Tolong aku.. Sesiapa boleh tolong aku tak.. Pada saat ini aku sedang mengalami sedikit masalah.. Even masalah negara pun kalah dengan masalah aku ini.. Korang rasa korang boleh tolong tak..?? Kalau boleh tolong sila bagi nombor telefon ye..hehe, gurau je..

Masalah ni agak jarang aku alami, tapi bila dah kena memang boleh menyebabkan diri jadi tak tentu hala.. Masalah ini juga boleh membuatkan aku kehilangan tenaga bahkan kuasa magik aku juga turut berkurangan bila aku terbabit dengan masalah ni..

Sudah2, ni tiba2 masuk kuasa magik ni memang mula nak menipu lah ni.. Okay2, aku teruskan kepada cerita yang sebenor2nya eh.. Aku tengah mengalami kebuluran ni, satu hari aku tak makan nasi..huhu. Nak pergi kedai beli meggi tapi kedai dah tutup..huwaaaa..!!

Nampaknya malam ni aku kena berpuasa la.. Bagi sesiapa yang sudi menghulurkan bantuan..Boleh lah menghantarkan sebungkus mi meggi dan tulis alamat dibelakang bungkusan tu ye..hehe.. Tak payah lah, nanti pepandai lah aku pujuk perut aku ni..huhu

sedapnya lah...
P/s : Ingatkan bila tengok gambar tu boleh lah hilang lapar, tapi makin lapar pulak..huhuhu

11 comments:

farah wahedda said...

amboii dah macam bersamamu la pulak hihihihi

maisarah said...

pi start enjin motor, serbu kedai mamak berdekatan. hilanglah lapar. ;p

Arpiiz said...

farah : time taip entry ni tengah tengok bersamamu, sebab tu la..hehe

maisarah : malangnya dekat sini takde kedai mamak yang dekat, sume jauh2..huhu

KUREKURE COMEL said...

pegi 7e la...duk mana tu?

Arpiiz said...

kurekure : duk kampung je kak, mana ada 7e ni..

cik ina said...

tengah makan roti canai ni,arpiiz..nak sikit tak??hehe

noreenrara said...

alahai kasehannye..mkn nasi kosong je laaa...

Arpiiz said...

cik ina : aargghh, ni yang jeles ni, roti canai tu feveret tau..huhu

noreenrara : rasa macam tak larat pula makan nasi kosong..

Shamsuddin Amin said...

tgh diet ker...
erm... nmpk sedap jer maggi tu...^^

Raji berkata said...

siannya pergi lah makan
jgn diet sgt
hahaha

Arpiiz said...

shamsuddin : tgh diet apa, takde benda yang boleh dimakan sini..

raji : haha, kalau ada benda yang boleh dimakan memang dah makan dah..^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...