Sunday, April 24, 2011

Hujung minggu yang sibuk..T_T

Salam hujung minggu buat para readers yang sedang leka membaca entry ini.. Kepada yang sedang berehat bersama keluarga tu, mesti best kan sebab dapat meluangkan masa bersama keluarga tercinta.. Hujung minggu memang sinonim untuk hari berehat2, tapi pada hari ni lain pulak bagi aku..

Pada hujung minggu yang ini aku agak sibuk sebab ada beberapa hal yang tidak terjangka aku kena lakukan.. Korang nak tengok ke betapa padatnya jadual aku hari ni.. Yelah2, demi readers yang aku suka sangat ambil tau ni, aku tunjukkan lah jadual aku untuk hari ni..

ini pun antara sebab aku busy..hehe
8.00 - 12.00 : Ada perjumpaan dengan orang PBB sebab nak kutip hutang..
12.30 - 1.30 : Pergi melawat kebun aku yang 200 kangkang babun tu..
1.50 - 2.15 : Berjumpa dengan Ultraman Nexus pulak, nak belajar dekat dia macam mana buat fire tu..
2.30 - 3.30 : Pergi main drift dekat Lautan Pasifik..
3.40 - 4.00 : Main teng-teng dengan Makcik Peah yang duduk belakang rumah aku ni..

Tengok, padat tak jadual aku tu.. Lepas ni ada pertandingan lompat katak sedunia pulak.. Kalau tak silap aku tempatnya dekat parit sebelah bendang rumah atok aku kot.. Kalau korang nak datang tengok boleh lah, bagi sokongan dekat katak aku..hahahaaha

Aku rasa mesti korang tak rasa lawak dengan apa yang aku mengarutkan ni betul tak.. Tapi tak mengapalah, asalkan apa yang imaginasi aku ni fikirkan, dapat aku tuliskan dekat sini.. Tapi hari ni pun memang aku agak sibuk, jadi mungkin tak sempat untuk berblogwalk macam semalam.. Apa2 pun aku ucapkan selamat hujung minggu dan selamat berehat..

P/s : Satu lagi entry yang tiada apa2 didalamnya..huhuhu

7 comments:

aNis sHazLiN said...

nak join maen teng2 ngn makcik peah jugak!!! hahaha

mykhalis said...

saya tau betapa penatnya anda..wahahaha

NUR AYNIE said...

baru dapat rehat...pas balik dr kelas..huhu

NOOR FATIN said...

200 kangkang babun? wahahaha xtau la pulak brapa meter kangkang dia. ekekeke..

nak jumpa ultraman jugak! hehe

JR Online said...

Batman dan spiderman tak ada ke?

cik ina said...

ingatkan nak buat jadual macam jadual barack obama..hehe

atiey azha said...

fuyooh ! jauhnye imaginasi melangkah .. hohooo !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...