Sunday, April 10, 2011

Tolonglah pergi..T_T

Kenapa lah baru sekarang baru kau  nak datang.. Kenapa lah baru sekarang kau nak menunjukkan diri kau.. Aku tak nak kau lagi.. Aku tak nak kau datang menganggu hidup aku lagi.. Kehadiran kau ini hanya membuatkan diri aku menjadi tak tentu hala kau tau tak..

Aku tak tau apa kau nak, tapi setahu aku segala kemahuan kau sudah aku sediakan.. Kau mahukan makanan, aku dah bagi.. Kau mahukan tempat yang tenang, pun aku dah bagi walaupun sekejap sahaja.. Apa lagi yang kau nak, aku merayu pada kau jangan lah datang lagi..

Kau tau tak apa akan jadi bila kau datang.. Kau akan membuatkan segala kerja aku tergendala kerana terlalu melayan kerenah kau.. Aku tau yang aku tak patut layan kau.. Tapi semakin aku tak layan semakin kau mengada2 pula.. Sudah lah, aku dah penat tau tak..


Aku dah penat melayan sakit kepala ni.. huhuhu.. Aku tengah sakit kepala sekarang ni, tak boleh nak tidur, tak boleh nak buat apa2.. Sekarang ni pun mujur dah mula kurang sikit, kalau macam petang tadi.. Haish, tak dapat aku nak bayangkan sakitnya..

Lepas makan panadol petang tadi mahu jugalah tertidur, tapi bila malam ni datang lagi sakit kepala ni, macam mana nak tidur..?? Aarggh, tengah serabut sangat ni.. Sesiapa yang ada petua boleh turunkan sikit dekat aku.. Aku nak sakit kepala ni hilang dalam masa 5 saat dan lepas tu boleh buat mata laser...

Eh2, terover pulak aku mintak ni..hehe.. Jangan marah ye, okay lah aku nak pergi surf internet cari petua2 yang boleh aku amalkan buat malam ni.. Err, kata orang kalau setkan minda untuk tak rasa sakit, nanti menjadi, nak test lah.. Tak sakit kepala, tak sakit kepala, tak sakit kepala... Selamat malam korang..^^

6 comments:

cik ina said...

bawak tidur je,arpiiz..kalo dh terok,boleh la ambik ubat kot.

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. said...

senang je..buka blog...pastu tgk video kelako...heheh..mesti hilang sakit tu...

zati embong said...

ala dik,makan ubat je dik.kalau panadol x kuat,ha telan ponstan.hihi

missh aryeika said...

ala sian nye . jangan terlampau pikir snagat oke .take a rest ok .

mykhalis said...

ape yg kepenig kepala sesangat nie.. bawak2 berehat..nnt dah tenang bukak blog khalis k?wahahha

KUREKURE COMEL said...

ni duk depan pc lama2 sgt la ni...
pe kata puasa tak main game sebulan...kompem pulih....hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...