Tuesday, April 05, 2011

Cuba jangan mencarut boleh tak..

Dekat siapa aku tujukan tajuk dekat atas tu..?? Dekat siapa lagi, dekat korang semua lah dekat siapa pulak.. Ala, korang jangan nak buat tak tau lah, macam lah korang tak pernah mencarut.. Aku tau, mesti korang akan cakap, "bila masa aku mencarut..??" betul tak, baik korang mengaku, kalau tak aku makan nasi nanti..^^.

Korang nak tau bile  korang mencarut..?? Kejap lagi, korang mesti sebut perkataan ni.. Perkataan yang tergolong dalam golongan carutan.. Apa..?? korang kata korang takkan sebut perkataan tu, korang jangan yakin sangat.. Kalau korang tersebut perkataan tu macam mana..??

Betul korang tak akan sebut perkataan tu..?? Okay, aku tau yang korang bukan baca kuat2 tapi baca dalam hati.. Walau macam mana pun korang tetap juga akan sebut perkataan itu.. Ah, malas aku nak bebel panjang2, korang tengok je lah gambar ni ye..


Tengok tu, kan betul aku cakap yang korang mesti akan mencarut punya.. Hahaha, okay, korang rilek dulu ye.. Ayat2 diatas mungkin akan menyebabkan korang fikir yang aku tengah sound korang kalau korang baca dengan nada macam tu.. Cuba baca dalam nada gembira, mesti korang rasa tenang...hehehe

Apa2 pun aku agak sedih sebab plan aku nak blogwalk satu hari ni tak jadi pulak sebab hari ni sibuk sangat pulak..huhu.. Salam malam buat korang semua..^^

9 comments:

farah wahedda said...

Hahahhaa oopsss tersebut pulak..ala camne ni camne ni huhu

aneesz said...

ada ke tempat ni? atau ilusi semata-mata? (@_@)

Kuronofu91 said...

entah apa2 nama kawasan...

sabrina said...

haish...pliknyerr nme jln 2...
tp kalo kte bce x dpt dose an..

maisarah said...

mak aih. serius ke wujud jalan tu? ish ish. dapat kelulusan ke tak tu. hehe.

Arpiiz said...

farah : ayok tak tau..hehe

aneez : tak dapat diketahui betul atau tidak..

kuronofu : haha, memang entah apa2 pun..^^

Arpiiz said...

sabrina : haha, tak dapat kot...~_~'

maisarah : hehe, tak tau lah dapat ke tak..

cAnDY A.N.A said...

err,,nk jd bendul jap.. betul2 ade ke jalan nama ni???

KUREKURE COMEL said...

perhhh...betul ke tu?
kat mana tu?hihihi...


tak baca..just pandang je..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...