Tuesday, April 05, 2011

Agak2 sempat tak..??

Apa benda yang sempat..?? Aku tau, mesti itulah ayat yang terkeluar dari kotak fikiran korang.. Kalau ada ayat yang keluar dari kotak tv tu aku tak pastilah.. Di awal perenggan ini aku mestilah kena ucapkan salam kepada readers2 yang sememangnya aku nantikan kedatangan korang..

yeargh, aku akan cuba mencapai target aku..
Okay, kita terus ke menu point utama.. Tinggal berapa jam sahaja lagi blog aku ini akan mencapai usianya yang berusia 300 tahun.. Gila lama dah usia blog aku ni, kalau diukur dengan umur orang, tak tau nak panggil apa selepas moyang.. Biasalah blog warisan, mestilah kena pertahankan..

Itu cuma repekan aku di awal pagi, korang boleh abaikan terus perenggan ke-2 tu kerana ianya bertujuan untuk memanjang kan entry ini sahaja.. Esok umur blog aku ini akan mencapai usianya yang berusia 3 bulan je, takdelah lama lagi.. Owh ye sebelum tu nak bagitau awal2 lah, aku bagitau ni bukan bertujuan untuk belagak atau riak ye..

Aku bagitau ni sebab aku nak menunjuk2 je..hahaha.. Taklah, gurau je.. Laa, kamu semua janganlah marah pula, kite nak gurau2 sikit pun tak boleh..mencik tau.. Aarggh, ayat apa yang telah aku gunakan ini.. Tolong selamatkan aku dari dipengaruhi ayat2 yang aneh ni..

Cukup, korang sila maafkan aku kerana telah dipengaruhi oleh minda separa sedar aku ni.. Aku teruskan kepada tujuan entry ni ye.. Hari ni aku akan menjalankan aktiviti menyerang blog yang aku jumpa.. Tak kiralah dari mana datangnya, akan aku jajah blog2 itu.. Sekiranya boleh seluruh blog yang ada di alam maya ini akan aku serang dan akan aku takluki.. Tapi itu memang nampak sangat menipu kan..

Senang citer, aku nak buat blogwalk satu hari penuh la.. Cuma aku tak pasti sama ada larat atau tidak je.. Kalau boleh aku nak cukupkan follower aku tu 100 eh silap, 1000 orang.. Tengok tu, mesti korang akan cakap aku nak kumpul follower kan.. Betul lah apa yang korang cakap tu, aku tak nafikan pun.. Tapi aku kumpul sebab aku nak buat something yang aku harap aku tak lupa malam nanti..

Sekarang dekat widget follower tu baru ada 703, agak2 sempat ke..?? Takpelah, kalau tak sempat mungkin lain kali aku akan cuba lagi.. Lagi pun bab follow blog ni bukan boleh paksa2 pun, nanti orang marah ada lah.. Entry ini akan di publish kan sendiri ketika aku baru bangun tidur pada pukul 5.50 pagi..

4 comments:

dwaty said...

selamat menyerang....

cik ina said...

lebih kurang sama je birthday blog ni dgn blog sya.hehe..birthday ?? :P

Arpiiz said...

dwaty : terima kasih, serang blog awak dulu ye..hehe

cik ina : boleh lah guna birthday, bukan ada orang marah pun..hehe
eh, sama ke..??

KUREKURE COMEL said...

mina tak suka sgt ramai2..sbb rasa tanggungjwb besau pulak...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...