Thursday, April 07, 2011

Hari ni aku sibuk lah..

Ini entry nak cepat ya.. Entry ni ditulis pada kelajuan 1 trilion km sejam.. Laju tak aku tulis.?? Takde maknanya nak laju.. Nampak sangat tipunya kan.. Okay, tiada masa untuk mengarut panjang sebab aku nak cepat ni.. Hari ni merupakan hari aku yang paling sibuk sekali bagi aku..

Celik je mata tadi terus aku sibuk sampai kan nak mandi pun aku kena express kan.. Bukan kerana aku berkerja, tapi ada kerja yang perlu aku lakukan.. Sampai tak sedar yang masa berlalu dengan begitu pantas.. Kerja ini telah berjaya merilekkan kepala otak aku..

Kerja apa yang merilekkan otak ni, ada ke kerja yang macam tu..?? Ada, tapi perlu aku ke bagitau dekat korang.. Mestilah perlukan, bukan kah blog ni satu tempat perkongsian info.. Okay lah, aku bagitau kerja yang boleh merilekkan otak aku sekarang ni..

Ya, inilah kerjanya.. Sekarang ni aku tengah sibuk mengerjakan a.k.a melayan game ni sebab setelah sekian lama aku mencari, akhirnya baru aku jumpa.. Ada sapa nak game ni ke, kalau ada aku boleh bagi link downloadnya..

P/s : Nak sambung main game ni sebab tengah ketagih..huhuhu

6 comments:

farah wahedda said...

esh2 teruk bebeno bila orang tua main game mengalahkan kanak kanak heheheh grau je ^_^

Unknown said...

amboi....main game sampai lupa kitorg eh...erm...

aNis sHazLiN said...

best tuuu game lumbe keta!!

amal said...

sya main farmville je..lagi rileks..hehe.dulu,memang gila game jugak.skrg,x nak ar..

KUREKURE COMEL said...

perhhh...nk jgk...tp tkut netbook hang pulak....

Soul Seeker said...

laaa, sebok main game kah?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...