Tuesday, September 13, 2011

Yey, dah siap pun..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

ini logo untuk blog ni..
Hahaha, akhirnya siap juga istana yang telah lama aku idam2kan ni.. Tidak aku sangka sebegini cepat masa yang diambil untuk membinanya.. Dindingnya yang disaluti oleh emas, tiang2nya dihiasi dengan batu2an permata.. Dan pintunya yang dibuat dari pada coklat..

Hehe, aku tau yang korang tak caya dengan apa yang aku katakan dekat atas tu.. Macam mana nak percaya, ada ke buat istana yang berpintukan coklat, menipu betul aku ni kan.. Sebenarnya aku nak bagitau yang aku telah pun mencipta fanpage untuk blog ni..

Cerita macam mana aku boleh menghasilkan fanpage untuk blog ni macam ni.. Masa tu cuaca agak mendung, aku dan blog aku ni sedang bersantai diruang tamu..

Blog : Wei Piiz, aku tengok semua member2 aku dah ada fanpage, bila pulak ko nak buatkan untuk aku ni..??

Aku : Ala, kalau ada fanpage pun untuk apa, aku bukannya selalu sangat bukak pesbuk tu..

Blog : Yelah, sekurangnya2 nanti bila dah ada kotak fanpage tu, barulah orang tau yang aku ni blog lama..

Aku : Eh, bila masa pulak ko jadi blog lama, umur ko ni pun baru je masuk 9 bulan..

Blog : Ala, umur dunia blog dengan umur dunia manusia ni mana sama.. Ala, boleh lah Piiz, kalau ko tak buat jugak, nanti aku hilangkan semua entry2 yang ko dah pernah tulis tu..

Aku : Ish ko ni, dengan aku pun nak main ugut2 ke.. Yelah2, nanti aku cari mana2 tutorial untuk buatkan ko punya fanpage tu..

Begitulah antara dialog kitorang tadi, mengada2 betullah blog aku ni.. Jadi kalau korang suka dengan blog ni, korang boleh lah like lah fanpage dia ye.. Dia kata kalau korang like, nanti dia nak belanja korang dengan coklat cadbury.. Itu dia yang cakap ye, bukan aku..hehe

2 comments:

Eliza Sulaiman said...

fehhhhh!!!!!!!!!!!!!

:O

awesommmmm!

Unknown said...

bagus ad fanpage ni, boleh update readers n interact with them.. so kat sini level keramahan ko akan teruji ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...