Monday, September 26, 2011

Tatkala diri semakin ketandusan..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Aku sudah penat..
Aku sudah keletihan..
Beri aku sedikit ruang agar aku dapat bernafas..
Beri aku sedikit masa agar aku dapat berehat..

Okay, aku rasa cukuplah aku untuk bermadah2 segala bagai.. Penat lah kalau buat entry macam ni, nak kena pikir ayat lagi, pikirkan bunyinya lagi.. Aku rasa lebih baik aku tulis macam biasa, korang jugak yang senang nak baca nanti..

Seperti mana yang korang tau atau sebenarnya korang tak tau pun, aku telah menghilangkan diri selama 3 hari dari dunia blog ni.. Kenapa aku hilang..?? Apakah aku telah disihir/pukau oleh seorang perempuan berbaju merah..?? Oh, itu sudah semestinya tidak..

Aku harap jangan jadi lah benda2 macam tu dekat aku.. Sebenarnya aku pergi ke kem, dan semalam aku baru sampai rumah.. Jadi bila penat ni dah mula menguasai diri, maka kemalasan pun mula lah bertandang sekali.. Bila kedua2 benda tu duduk bersama, maka kerajinan dan semangat pun mula lah mengundurkan diri..

Dan bila kerajinan dan semangat telah digantikan oleh kemalasan dan kepenatan, akan terhasillah satu formula kimia iaitu tak dapat update blog.. Hahaha, sesiapa yang amik spm subjek kimia tu, jangan terpengaruh formula diatas ye..

P/s : Tension betul aku sebab lupa bawak kamera masa pergi kem tu..huhu

3 comments:

myhatiku said...

oh,pergi kem rupenye..mmg la penat n menghilangkan diri.he;p

Kuronofu91 said...

sama la...x da idea sgt.....

tonaH iS herE said...

knp pompuan baju merah kenapa bukan baju putih~

baru lebey ektreem~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...