Monday, September 19, 2011

Keburukan facebook..??

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Aku bukanlah nak buat wordless, tapi sebab sekarang ni aku tengah sibuk buat assignment.. So, ini jelah yang dapat aku taip untuk entry ni..

Bila semua benda di cerita dalam facebook, jadi bila jumpa dah tak tau nak cerita apa lagi..huhu

5 comments:

BeloG MTT said...

Hahaha nak cerita pon tak syok dah semua dah publish dekat fb.. =..="

Finaz Jaafar said...

aahkan..sume dok post kat fesbuk..semua org tau dah..haihhh

ctk said...

ct sokong...hehehe...xbest plak gitu kan..ct kurg da bercerita kt fb..bercerita kt blog banyak..haha :D

Saiazuan said...

haha nsb aku ngan mbr2 rapat aku tak fb sgt..

Ini Kisah Tia said...

itu cerita sudah tau dari facebook .. hahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...