Thursday, September 22, 2011

Mana lah pulak dia ni..??

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Adikkk..!!
Mari masuk dah maghrib ni...

Eh, ni apahal pulak ayat dekat tv9 tu boleh masuk dalam entry ni..?? Apakah entry ini kepunyaan tv9..?? Owh, itu sudah semestinya tidak sebab blog ini adalah kepunyaan penulis blog ini iaitu Arpiiz.. Sebenarnya aku tengah pelik ni..

Biasanya masa tengah2 malam dia akan datang melawat aku, kadang2 sampai bawak geng sekali.. Tapi malam tadi takde pulak.. Puaslah aku tunggu dan terus menunggu, tapi sampai pukul 3.30 pagi aku terpaksa juga untuk menghentikan penantian aku itu..
err, ini bukan tapak kaki idea2 tu tau..

Hah, korang jangan takut pulak ye.. Maksud aku yang datang tengah2 malam tu ialah idea2 aku ni, tapi kalau ada yang kata hantu datang tu aku tak boleh nak kata apa2 lah.. Kebiasaanya bila masuk sahaja tengah malam, maka akan menyerbu lah idea2 ni datang ke kepala otak aku..

Kadang2 tu sampai 3 atau 4 entry aku boleh buat, tapi entah kenapa malam tadi satu idea pun tak datang singgah.. Jadi sekarang ni aku kenalah menjalankan misi untuk mencari idea2 ni.. Manalah tau kalau2 idea ni sesat pulak masa dia nak singgah jumpa aku..

Dan sekiranya korang ada jumpa idea2 aku tu, tolong jangan mengaku diri korang tu ialah aku.. Nanti idea2 tu akan datang dekat korang pulak, kesian aku..huhuhu.. Gurau jelah, okaylah aku nak pergi mencari jodoh idea ni, nanti bila dah jumpa satu aku update lagi ye..^^

3 comments:

Anonymous said...

memang pening jgk nak cari idea tulis blog nie..huhu..papepun selamat mencari...huhu

emarieys said...

dah jumpa ke belum?

Ezad Skytech said...

aq pon kalau da kekeringan idea..satu entri je sehari dapat update...haha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...