Sunday, September 11, 2011

Hatiku sedang berbunga2...

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Amboi2, setelah beberapa kurun aku menyepi kan diri dalam dunia blog ni.. Tiba2 je aku datang membawa khabar berita yang menggembirakan hati aku ni apahal..?? Hehe, kalau nak tau korang teruskan pembacaan korang ini ye..

Sebenarnya macam ni, masa aku sekolah rendah dulu aku ada minat dekat sorang budak perempuan ni.. Ala, member aku jugak pun.. Nak dijadikan cerita drama petang2, aku pun berpindah lah pada waktu nak masuk sekolah menengah tu..

Setelah hampir 6 tahun tidak berhubung apatah lagi bersua muka, maka apabila ditakdirkan oleh tuhan.. Perghh, ni apahal ayat aku ni dah ikut format peperiksaan ni..?? Okay, sambung balik.. Maka pada hari itu aku pun terjumpa lah dengan member aku ni..

Tatkala aku memandang wajahnya itu, aku terpinga2 sebentar kerana aku ingat wajah ini.. Inilah wajah yang pernah membuatkan jantung aku berdegup laju pada satu ketika dulu.. Tapi apa yang problem nya, tiba2 je aku telah kehilangan keberanian untuk pergi bertegur sapa dengan dia..

Haish, rasa macam tension je bila aku balik rumah.. Tiba2 aku dapat satu idea, aku pun pergilah ke arah lappy aku dan membuka satu website ajaib.. Website ni boleh mencari orang yang hilang, tak kira siapa pun orang itu. Website itu dikenali sebagai Facebook..

Err, dah jadi macam pengiklan facebook lah pulak ye..hehe. Aku pun search lah nama member aku tu dan akhirnya, aku jumpa juga nama dia.. Tanpa berlengah lagi, aku pun add lah dia sebagai friend dan setelah beberapa hari barulah dia approve..

Time ni hati aku baru berbunga2 sikit, yang jadi bunga banyaknya ialah time petang tadi.. Yelah, ketika aku sedang mengonlinekan fb tu, aku nampak yang dia pun sedang online.. Ucapan salam aku hulurkan di kotak chat itu..

Apakah dia akan membalas salam dan masih mengenali diri aku..?? Nantikan episod baru pada keluaran akan datang.. Hahaha, dah macam nak buat novel pulakkan.. Sebenarnya, aku gembira sebab dia still kenal aku lagi, dan setelah entry ini ditaip, aku baru sahaja habis chatting dengan dia..

9 comments:

mohdhazlan Dreadlock said...

bunga2 cinta ...kata misha omar ")

teha said...

wah2 ! cinta berputik kembali ! so sweet ~ hahhaha !

Akunyer said...

wahhh dalam hati ada sekebun bunga

gnesop.com said...

Berbunga nampak.
Jgn jiwang sudah. Hahaja

Zul fattah said...

haha..awek ke bro? macam best je.. kongsi r.

drzirakudo said...

Tahniah ek..haha

Faeez said...

tahniah....moga bunga2 menjadi buah. He..he..

Anonymous said...

huhu...dalam hati ada taman...:)

Unknown said...

oo jiwang jugak hang ni rupanya Apit :)..baguih2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...