Tuesday, September 20, 2011

Wah, ada blogger kena hacked lah...

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Perghh, ni sampai kena hacked2 ni apahal bro.. Lu ada bikin orang dendam sama lu ke bro..?? Kalau ada, lu kasi ajak sama itu orang jumpa and slow talk laa.. Ini sampai nak hacked2 blog lu apa pasal maa.. Ayak, ini apa pasal aku punya dialog sudah tukar, banyak susah itu orang nak baca..

Err, testing2 satu dua tiga..

Okay, sori2 sebab korang terpaksa baca dengan dialog merepek meraban tu.. Sebenarnya semalam aku dapat tau yang blog bro sorang ni kena hacked.. Aku sendiri tengok dan aku sendiri tak dapat nak masuk ke dalam blognya.. Kesian dia, kalau korang rajin korang singgah kejap blog dia..

Korang tengok sama ada dah elok ke belum blog dia tu.. Aku bagitau ni pun sebab bro ni adalah blogger yang suka komen dekat blog aku.. Lagi pun, bro ni selalu buat autoshow, so nanti boleh lah suruh dia buat autoshow dekat kawasan rumah aku ni..hahaha

Ini link blog dia.. >> http://gilamodified.blogspot.com/

Lagi satu, kalau blog dia dah elok masa korang singgah ni, korang boleh jugak tengok2 gambar kereta2 yang memang superb dekat dalam blog tu.. Bro ni pun ada kereta yang memang terbaiikkk (bak kata boboi boy).. So, itu jelah benda yang aku nak bagitau, lepas ni aku nak kena pergi buat blogwalk pulak..huhu

P/s : Ni yang nak kena belajar ilmu2 hacking ni, yela mana la tau kalau2 blog aku pulak yang kena hack..huhu

4 comments:

Unknown said...

arpiz terima kaseh atas sokongan moral..mai blog sy jap..mtk komen

Unknown said...

dah ok dah . tapi kesian kat dye kan ?

sayA tonaH said...

ape la faedahnye sesangat mengehacked blogger nih~

Kesian kat blogger blogger cam kita~

ctk said...

kecian nya dy...napew nak hack2 nie...susahkan blogger..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...