Thursday, September 22, 2011

Bila perasaan bersalah menyelubungi diri..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Korang pernah tak rasa bersalah..??
Korang tau tak macam mana rasa bersalah tu..??
Korang pernah tak bersalah diatas tuduhan merompak warga emas..??
Korang pernah tak....

Ni apahal banyak sangat soalan ni..?? Apakah aku dah kurang kewarasan dalam minda dan jasad aku ni..?? Tengok, soalan lagi yang aku tulis.. Tolong, aku telah dihantui oleh hantu soalan, dan dia sedang cuba masuk ke dalam minda aku ni..

Okay2, sorilah diatas intro yang panjang sangat ni.. Sebenarnya aku sendiri tak tau kenapa dengan diri aku ini, rasa macam nak merepek je dekat dalam entry ni.. Tapi aku tak boleh buat macam tu sebab aku dah tulis tajuk dekat atas tu..

Mungkin ini lah kesan atau tindak balas badan aku bila rasa bersalah.. Tapi kenapa aku nak rasa bersalah pulak..?? Err, itu biarlah aku sendiri yang tau sebabnya..huhu. Sudah lah, aku dah tak mampu nak tulis apa2 ni.. Aku perlukan masa untuk membetulkan kesilapan yang telah aku buat ni..

P/s : Aku tau ini entry yang entah apa2, so maafkan aku ye..huhu

7 comments:

Unknown said...

err bersalah sbb x tulis entry?

teha said...

siyes kalu tgh rse berslh , hati mmg xtenang laa kan.. hadoii ~~

aiman mania said...

rasa bersalah?terhadap siapa?

Unknown said...

rasa bersalah tu boleh diakatakan selalu jugak la ada dlm diri..sbbnye....ermm mcm2 la..xtau nk kata

mikeyvio said...

kdg2 kita xpdt btulkan ksilapan yg pernah kita wat. apa yg blh, kita juz move on. blajar dri kesilapan lalu spay x ulang wat kali kdua. :)

Unknown said...

merasa bersalah lebih baik dari tidak merasa bersalah apabila berbuat salah...tumpang tinggal link disini, mana tau nak join sekali ke...

http://sun3tpini.blogspot.com/2011/09/1st-segmen-santri-komputer-kesayanganku.html

Alif Haris said...

jgn biarkan perasaan berslh menyelubungi diri bro .. setel je baik2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...