Friday, September 02, 2011

Adeh, pening aku..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Haha, pening pulak kepala aku bila cuba berjinak2 dengan singa jantan yang ada dekat rumah aku ni.. Err, macam tipu je.. Yang sebenarnya aku pening bila cuba menggunakan template baru dashboard blogger tu.. Mungkin masih  belum biasa lagi kot..

Tapi makin lama aku cuba mengenali beliau dengan lebih mendalam.. Eh, ni apahal ada unsur ayat2 jiwang ni..?? Ah, biarkan lah ye, aku sambung balik.. Tapi makin lama aku cuba membiasakan, semakin aku tak faham cara penggunaannya..

Apakah aku sudah tidak boleh lagi untuk menerima satu bentuk pembaharuan..?? Err, entah lah pulakkan.. Setelah aku berfikir dengan semasak2nya.. Aku telah mengambil keputusan untuk menggunakan template dashboard yang lama jugak..

Ternyata yang dashboard lama ni lebih rapat dengan jiwa dan sanubari aku ni.. Chewah, sempat jugak nak selitkan ayat2 sastera yang aku tak tau lah betul ke tidak cara penggunaan ayat tu..huhu

3 comments:

Kuronofu91 said...

dashboard lama lebih best ~~~

NUR AYNIE said...

eyhh dAh len ker?? hahah...xperasan plak...=)

khairul said...

raya lagi ka Arpiz ?

Gambar xcident Sept 3rd.http://gilamodified.blogspot.com/2011/09/gambar-xcident-sept-3rd-2011.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...