Monday, September 12, 2011

Lepas bukak blog, apa..??

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Ya, apakah aktiviti korang selepas sahaja korang memasukkan nama dan kata2 hikmat untuk membuka blog korang itu..?? Mesti akan ada pelbagai jawapan yang akan korang bagi.. Tapi hanya ada satu sahaja jawapan yang pasti..

Apakah jawapan yang pasti itu..?? Hah, kalau korang nak tau, lepas bukak blog, mestilah kena tunggu loading.. Lagi2 kalau korang guna broadband, memang sah lah kena menghadap komputer tu dalam beberapa saat..hehe. Agak2nya jawapan tu boleh diterima oleh akal tak..??

Sebenarnya aku takde benda yang nak dibagitau ni.. Kalau ada mesti akan aku taip ia dengan sepantas kuda berlari.. Wah, macam menipu je bunyi tu, okaylah aku nak bagitau lah apa yang aku buat selepas bukak blog ni..

Selepas sahaja aku bukak blog, aku mesti akan tengok apakah entry2 terbaru yang telah korang semua update kan.. Kalau best aku akan baca, tapi kalau tak best aku cuma tengok je lah. Ish2, jahat betul aku ni kan.. Kalau dah follow tu baca lah entry2 orang tu..

Selepas tengok entry2 yang menarik, barulah aku update entry.. Itu pun kalau ada idea, tapi kalau takde idea.. Maka barulah aku akan singgah baca entry2 yang aku tak singgah tadi.. Itu jelah kot benda yang aku nak bagitau.. Kalau korang pulak, korang buat apa ye..??

3 comments:

emarieys said...

a'ah selalu klik dashboard tu tgk entry org...

Aleen Aiden said...

owh,kite terbalik.alin update dlu baru blogwalk.hee

Ezzattie said...

aku pun sama macam kau. thats why lah aku komen kat sini.. so, komen lah entry aku balik..

sudi-sudilah komen di sini
http://missezzat.blogspot.com/2011/09/perubahan-yang-drastik.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...