Thursday, September 15, 2011

Aaarghhh..!! Aku dah tension tahap gaban ni..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Sorilah, sekarang ini aku sedang berada didalam keadaan yang amat tension atau tertekan.. Aku bukannya telah tertekan remote control yang boleh meletupkan sebuah kereta tau, tapi mengalami tekanan, sila baca betul2 ye.. Lagi pun aku dah rasa macam nak meletup dah ni..

Amboi, melampau2 pulak aku ni kan.. Sampai nak meletup lah, apa lah.. Sebenarnya macam ni, aku sekarang ni sedang tension kan dengan diri aku ni.. Bukan apa, aku dah tau yang esok pagi ada exam, tapi disaat entry ini ditaip aku masih lagi leka melayari bahtera intenet..

Kalau surf internet tu sambil baca nota takpe lah.. Ini tidak, yang dibukaknya ialah pesbuk tu hah.. Adoi, tak tau lah macam mana nak jawab exam pagi esok..huhu. Okaylah, aku nak paksa diri aku ni study, kalau taip panjang2 masa bila pulak aku nak study, betul tak..??

inilah akibat bila dah tension sangat..huhu
P/s : Aku tak tau lah kenapa aku still jugak nak buat entry ni..

7 comments:

Unknown said...

rajin main facebook yeee ..

Misty Melor said...

semoga berjaya menjawab exam dengan cemerlang :)

Anonymous said...

gud luck arpiz..wat yg terbaik..:)

Aleen Aiden said...

gudlak dgn exm!musim2 exm jgn nak pesbuk sgt!heee :P

Unknown said...

all the best arpiz !

Kancil Menggo .http://gilamodified.blogspot.com/2011/09/bgr-kancil.html

NUR AYNIE said...

gud luck!!! rajin nyer bace nota kat fb *wink3 hihihih....

aiman mania said...

exam buat yg terbaik ya?jgn asyik duk melayari "bahtera" sudaa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...