Monday, September 05, 2011

Yes, akhirnya..!!!

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Akhirnya..!!
Akhirnyaaaaa...!!!!!

Huh, akhirnya siap juga aku untuk mengubah template blog aku tu.. Kali ini aku memang nak membuat satu kelainan.. Aku sudah tidak menggunakan template yang dibekalkan oleh pihak blogspot.. Bukan sebab dia gagal untuk melunaskan hutang2 aku ..

Tetapi disebabkan aku malas nak pikir2 untuk buat tema apa bila guna template dari blogspot tu.. Macam mana dengan pendapat korang, okay tak dengan template baru blog aku ni..?? Kalau ada apa2 yang kurang, atau apa2 yang buatkan korang tak puas hati, korang cakap je..

Owh ye, aku nak bagitau yang ikon2 dekat atas tu boleh digunakan tau, cuma ikon yang last tu je aku belum isi apa2 lagi, nanti lah aku pikir2 kan balik.. Lagi satu, aku membuat keputusan untuk menghentikan penggunaan shoutbox.. Keputusan ini terpaksa aku ambik diatas sebab2 yang tidak munasabah..

Contoh sebab2nya ialah seperti jika shoutbox itu masih ada, ia akan menyebabkan berlakunya gegaran selama 3 minit setengah.. Memang tak munasabah kan sebab tu..huhu. Alamak, ini dah mengarut panjang ni, kita kembali ke jalan yang lurus okay..

Lagi satu nak bagitau, ini adalah buat pertama kalinya aku bermain2 dengan coding html ni.. Tak sangka memang best bermain dengan coding2 ni, macam main bola sepak pulak..huhu. Yelah2, aku tamatkan lah entry ini dengan ucapan selamat menjalani hari isnin..

2 comments:

Anonymous said...

wahhh...dah bertukar..nice...teruskan usaha..huhu

Kuronofu91 said...

kemas sikit....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...