Monday, September 19, 2011

Eh, apahal pulak ni..

Salam dan hai kepada readers serta para pembaca semua..

Huih, pelik betul ni.. Inilah perkara yang maha pelik yang pernah berlaku dalam hidup aku.. Macam mana tak peliknya, korang bayangkan lah ye bila tiba2 je muncul seguni jongkong emas dekat dalam bilik aku ni.. Ni kalau aku jual ni, boleh kena tuduh merompak ni..huhu

Okay, kalau korang percaya itu tandanya yang korang telah tertipu.. Tapi siapalah yang sanggup atau sudi untuk percaya cerita yang memang sah2 tipu ni.. Okay, kembali kepada benda yang aku nak stori lori kan ni.. Ini cerita malam tadi punya, so korang bayangkanlah keadaan malam tadi ye..

Masa tu aku baru je online, kemudian aku pun bukalah blog aku ni.. Time tu aku tengok yang follower aku telah bertambah ke nombor 1090.. Selepas itu aku pun jalankan lah satu misi penting, iaitu misi membalas komen2 korang.. Apa..?? Korang tak percaya itu misi penting aku..??

Ah, benda tu lain kali aku cerita ye.. Okay, sambung balik, setelah selesai sesi membalas komen tu, aku tengok semula ke dashboard aku tu.. Pelik pulak, tiba2 nombor follower tu bertukar kepada nombor 1089.. Ke manakah menghilangnya lagi satu nombor..

Maka aku pun pergilah membuat satu laporan polis dan mengatakan bahawa satu nombor dalam follower aku tu dah hilang.. Eh, macam mana boleh keluar ayat2 penipu ni..hehe. Aku pun biarkanlah blog ni seketika, dan setelah beberapa minit, aku tengok nombor follower tu bertukar kembali kepada nombor lain..

Nombor apakah yang keluar kali ini..?? Adakah ianya adalah nombor ekor, atau nombor bertuah..?? Ah, apa benda yang aku mengarut ni..?? Nombor follower tu telah meningkat kepada nombor 1091.. So, nampak tak benda yang cuba aku sampaikan tu..??

Apa, korang tak nampak ke..?? Kalau korang tak nampak apa yang cuba aku sampaikan tu takpe lah, sebab aku pun tak nampak sebenarnya.. Aku buat entry ni pun sebab tiba2 je aku teringatkan hal tu..hehe. Kepada yang unfollow tu tak mengapalah, mungkin blog aku ni dah tak best bagi dia..

Tapi yang penting sekali kepada mereka2 yang follow ni.. Terima kasih aku ucapkan kepada korang semua.. Tanpa korang siapalah blog Arpiiz itu Nama ku..huhu

.... Entry ini tidak dapat diteruskan lagi sebab penulisnya tengah menangis tersedu2 bertemankan kotak tisu....

4 comments:

emarieys said...

biasalah tu..macam chipsmore...

Leeya Hezlin said...

hahaha..ada2 ja cerita eh??
ala,xapa la kalau ada orang unfollow pun..
nanti ada yang lain akan follow..nah,time tu bertambah la peminat..hehehehe..
yang penting sekarang kualiti blog ok.. :)

Unknown said...

jangan sedih...yg penting kita selalu follow up mereka yg selalu datang ke blog kita.

Unknown said...

Sesi melahap dan next project .http://gilamodified.blogspot.com/2011/09/next-autoshow-project.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...